ماهاراشترا برای دومین موج COVID-19 آماده می شود. موارد فعال هند زیر 5 لک باقی مانده است

در همین حال ، دولت کارناتاکا اعلام کرد که گزارش آزمون منفی COVID-19 RT-PCR برای کلیه معلمان ، دانشجویان و کارکنان غیر آموزشی در کالج های مدرک ، پزشکی و مهندسی اجباری است.

در حالی که آرویند کجریوال ، وزیر ارشد دهلی گفت که سومین کووید -19 موج در این شهر احتمالاً طی 10 روز آینده کنترل خواهد شد ، دولت ماهاراشترا به مقامات دستور داد تا اطمینان حاصل کنند که هیچ گونه رضایت در آزمایش وجود ندارد زیرا موج دوم در ژانویه یا فوریه انتظار می رود.

Kejriwal دلیل شیوع آلودگی هوا را افزایش جهش در شیوع آلودگی هوا می داند ، حتی در حالی که دهلی در روز چهارشنبه بالاترین سنبله یک روزه خود را با 8593 مورد ثبت کرد. در روز پنجشنبه ، این شهر 7،053 مورد جدید را گزارش کرده است. موارد مربوط به روز جمعه تا زمان انتشار این مقاله اعلام نشده است.

از سوی دیگر ، ماهاراشترا ، که یکی از ایالت های متضرر در این کشور در آغاز شیوع همه گیر در هند بود ، به تدریج شاهد یک منحنی مسطح است. با این حال ، دولت اوداو Thackeray با پیش بینی موج دوم که احتمالاً در اوایل سال آینده رخ می دهد ، هیچ شانسی نمی زند.

بخشنامه ای که در 11 نوامبر از سوی اداره خدمات بهداشتی دولت صادر شد ، می گوید كه موج دوم احتمالاً بر اساس کووید -19 در حال حاضر وضعیت اروپا چندین کشور از جمله انگلیس قفل سختگیرانه دیگری را برای جلوگیری از گسترش مجدد ویروس اعمال کرده اند.

در همین حال ، وزارت بهداشت و رفاه خانواده اتحادیه روز جمعه گفت که تعداد کل فعال در سراسر کشور فعال است کووید -19 موارد برای سومین روز متوالی زیر پنج لک بود. در حال حاضر ، 4،84،547 است که 5.55 درصد از کل پرونده های هند است.

این رقم برای موارد جدید در بازه 24 ساعته 44879 بود ، در حالی که بهبودی ها در همان مدت زمان 49،079 ثبت شد.

وزارت افزود که این روند برای چهل و یکمین روز جمعه مشاهده شده است. کل موارد بهبود یافته به 81،15،580 افزایش یافته است که به معنی بهبود ملی 92.97 درصد است.

وزارت گفت: “شکاف بین موارد بهبود یافته و موارد فعال همچنان در حال افزایش است و در حال حاضر 76،31،033 است.”

دولت ماهاراشترا به مقامات محلی می گوید که آزمایشات بالا را انجام دهند

دولت ماهاراشترا در دستورالعمل های خود در مورد آزمایش گفت که آزمایشگاه های آزمایش باید در هر منطقه و محدوده شرکت های بزرگ عملیاتی باشند.

در بخشنامه گفته شده که تعداد کووید -19 موارد در ماهاراشترا از ماه اکتبر علائم کاهش نشان داده است. با این حال ، موج دوم ویروس بسیاری از کشورها ، به ویژه کشورهای اروپایی را تحت تأثیر قرار داده است.

در این بخشنامه گفته شده است كه نباید خود ارادی باشد ویروس کرونا آزمایش و همه آزمایشگاه ها طبق دستورالعمل های شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) عملکردی باقی خواهند ماند. طبق گفته سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، باید 140 آزمایش در روز برای هر 10 جمعیت داشته باشد.

به نقل از سند دولت ، برای این منظور ، باید آزمایشگاه های آزمایش در هر منطقه و محدودیت شرکت های بزرگ شهرداری وجود داشته باشد.

در این بخشنامه گفته شده است که نیاز ساعت برگزاری جشن دیولی بدون ترقه است و توجه به سلامتی کووید -19 بیماران و کسانی که مشکلات تنفسی دارند.

تا 12 نوامبر ماهاراشترا 17،36،329 را ثبت کرده است کووید -19 موارد و 45682 مرگ.

کارناتاکا دولت برای ارائه گزارش آزمون منفی برای دانشجویان دانشگاه ، معلمان اجباری است

آ کووید -19 گزارش آزمون منفی RT-PCR برای کلیه معلمان ، دانشجویان و کارکنان غیر آموزشی کارناتاکا اجباری خواهد بود ، دولت تصمیم به بازگشایی کالج های مدرک ، پزشکی و مهندسی می گیرد.

بعد از هشت ماه از کووید -19 با ایجاد قفل ، دولت کارناتاکا تصمیم گرفته است که کالج های مهندسی و دیپلم را از 17 نوامبر و کالج های پزشکی ، پرستاری ، AYUSH و پیراپزشکی را از اول دسامبر آغاز کند.

با توجه به بازگشایی کالج ها ، کمیساریای بهداشت و رفاه خانواده ، پانکاج کومار پاندی ، حکم اجباری گزارش آزمایش RT-PCR را تصویب کرد.

“مطابق با استاندارد صادر شده از دولت کارناتاکا ، کلیه معلمان ، دانشجویان و کارکنان غیر آموزشی کالج ها و خوابگاه ها باید کووید -19 گزارش آزمایش منفی RT-PCR ، که طی 72 ساعت قبل از روز پیوستن انجام می شود “.

پندی به کارمندان بهداشت دستور داد که نمونه ها را از معلمان ، دانشجویان و کارکنان غیرتدریسی دانشکده ها و خوابگاه ها بدون هیچ گونه تأخیر جمع آوری و آزمایش سریع را تسهیل کنند.

وی تمام آزمایشگاه ها را به انجام آزمایش این نمونه ها از طریق فرآیند آزمایش جمع شده (1: 5) هدایت كرد و نتایج را بلافاصله در پورتال ICMR بارگذاری كرد.

جزئیات

طبق گفته وزارت بهداشت ، 77.83 درصد موارد بهبود یافته در هند در 10 ایالت و سرزمین های اتحادیه متمرکز شده است.

ماهاراشترا حداکثر تعداد بازیابی های یک روزه را گزارش کرد. در مجموع 7،809 بازیابی جدید باعث افزایش کل بهبودهای ایالت به 16،05،064 مورد شده است.

حدود 76.25 درصد موارد جدید ویروس کرونا وزارت گفت ، عفونت ها در 10 ایالت و سرزمین های اتحادیه متمرکز شده اند.

دهلی گزارش داد که حداکثر موارد جدید روزانه به 7،053 مورد در 24 ساعت گذشته رسیده است. کرالا 5377 مورد جدید را ثبت کرد در حالی که ماهاراشترا گزارش داد 4،496 مورد جدید در یک بازه 24 ساعته است.

ده ایالت و سرزمین اتحادیه حدود 80 درصد (79.34 درصد) از 547 مورد مرگ و میر گزارش شده در یک بازه 24 ساعته را نشان می دهد که 22.3 درصد آنها از Maharashtra گزارش شده است که 122 مورد مرگ گزارش شده است.

دهلی و بنگال غربی به ترتیب با 104 و 54 مرگ جدید دنبال می کنند.

انگلستان شروع به مهار می کند کووید -19 گسترش ، آلمان گزارش ارقام رکورد

برخی از علائم آزمایشی روز جمعه ظهور کردند که نشان می دهد انگلستان است ویروس کرونا تجدید حیات پس از اعمال محدودیت های گسترده در حال تسطیح است. با این حال ، مرکز کنترل بیماری آلمان گزارش روزانه جدیدی از ویروس کرونا روز جمعه در حالی که کشور به نیمه راه اقدامات جدید قفل نزدیک می شود ، AP گزارش شده

موسسه رابرت کوچ می گوید ایالت های آلمان روز جمعه 23542 مورد را روزانه گزارش کرده اند که کمی بیشتر از رکورد قبلی 23،399 روز شنبه بود. آنگلا مرکل ، صدراعظم ، روز دوشنبه با فرمانداران ایالت مذاکره خواهد کرد ، نقطه میانه راه اقدامات متداول دولت “چراغ قفل” نامیده است.

بازگشت به انگلستان ، آژانس آمار انگلیس گفت که به نظر می رسد سرعت رشد ویروس در انگلیس در حال کاهش است در حالی که قفل چهار هفته ای جدید از 5 نوامبر آغاز شد. و گروه مشاوره علمی اصلی دولت انگلیس گفت که میزان تولید مثل ویروس حتی قبل از آخرین قفل شدن پایین آمده است.

مانند سایر کشورها در اروپا ، چهار کشور انگلیس طی هفته های اخیر محدودیت هایی را برای جبران مجدد حیات مجدد ویروس اعمال کرده اند. با افزایش عفونت های جدید ، تعداد کووید -19 بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند به شدت افزایش یافته و مرگ و میرها نیز افزایش یافته است. روز پنجشنبه ، انگلیس 563 مورد دیگر از مرگ ناشی از ویروس را ثبت کرد که در کل کمتر از 51000 نفر بود که بالاترین میزان در اروپا است.

در همین حال ، گروه 20 کشور ، به نمایندگی از بزرگترین اقتصادهای جهان ، روز جمعه اعلام کرد که کشورهای کم درآمد که بیش از همه از این ویروس کرونا همه گیری ممکن است به طور بالقوه تمدید پرداخت بدهی خود را بیش از اواسط سال 2021 دریافت کند و در شدیدترین موارد ، یک بدهی را حذف کند.

اما مشخص نکرد که کدام طلبکاران با احتمال لغو بدهی موافقت می کنند. به عنوان مثال ، چین بارها به بخشهایی از طرحهای کاهش بدهی اعتراض کرده است. این کشور که به عنوان بزرگترین طلبکار آفریقا در نظر گرفته می شود ، با کند شدن اقتصاد خود ، تمایلی به پرداخت میلیاردی که از پروژه های استراتژیک سیاسی خود در سراسر جهان در حال توسعه بدهکار است ، ندارد.

این جلسه یک ماه پس از توافق گروه G-20 مبنی بر تعلیق پرداخت 14 میلیارد دلار بدهی به مدت شش ماه دیگر برای حمایت از 73 کشور نیازمند جهان در مبارزه با بیماری همه گیر صورت گرفت. کشورهای در حال توسعه اکنون تا ژوئن 2021 فرصت دارند تا هزینه های خود را در برنامه های مراقبت های بهداشتی و محرک اضطراری صرف کنند بدون اینکه درمورد بازپرداخت طاقت فرسای بدهی به طلبکاران خارجی بپردازند.