لیپوماتیک یا لیپوساکشن بدون درد؛ مزایا، عوارض و هزینه کلینیک تخصصی پوست و موی رازی

حتما به خاطر داشته باشین که همگی نکته ها گفته شده توسط دکتر معالج و یا این که جراح خودتون رو رعایت کرده و به مشورت ها و تجویزهای پزشک اعتماد کنید. مهم اینکه عمل لیپوماتیک یه عمل ساده جور بندی میشه، ولی بایستی بدونین که احتمال مرگ در اثر لیپوماتیک وجود دارد. چربی‌های احشایی به چربی‌هایی گفته میشود که اطراف اعضای اهمیت تن را در برمی‌گیرند. میزان متعادل همین چربی‌ها بد نمی باشد و از اندام‌های اهمیت مراقبت می‌کنند، ولی شخص مبتلا به طولانی تر وزن صد رد صد چربی احشایی زیادی نیز دارد. چربی احشایی از عوامل تولید التهاب و بالا بردن خطر بیماری های مزمن نظیر دیابت جور 2، بیماری‌های قلبی، سکته مغزی و اشکال سرطان‌ها است. از مهم‌ترین عارضه ها پیکر تراشی به طرز ابدومینوپلاستی می‌توان به موردها ذیل اشاره کرد.
دسته‌بندی نشده
استفاده از ماساژور ها و یا دستگاه های ماساژ بر روی آسیب هایی که در آن بخش لیپوساکشن انجام داده اید، با هست البته می بایست همین را در نظر داشته باشید که آنگاه از هفته 6 ام می توانید این اقدامات را شروع نمایید. سیگار مهم اثرات فوق ممکن می باشد سبب باخت جراحی لیپوماتیک شده و حتی مریض را مستضعف جراحی های تکمیلی نماید. مهمترین عارضه ها تنگ شدن عروق در جراحی زیبایی تاخیر و خلل در ترمیم آسیب می باشد .

چه اشخاصی کاندید مطلوب لیپولیز می باشند ؟

چربی های خارج شده از تن در بادی جت حتی از لیچوماتیک هم سالم خیس خواهند بود. اشخاصی که در گیر ضعف در سیستم ایمنی هستند، نباید ذیل جراحی لیپوماتیک قرار بگیرند. به این دلیل زمان ورود به تن و حذف چربی ها، هیچ جور گرمایی در تن بیمار ساخت نمی کند. این دستور یک عدد از مزیت های تبارک روش لیپوماتیک محسوب می شود. اما از آنجا که روشی کاملا جدید و باکیفیت مضاعف بالاست، آن را متفاوتی از لیپوساکشن در نظر می گیرند. در این روش به جهت خارج کردن چربی های ناخواسته از بدن، از دستگاهی زیاد دقیق و پیشرفته به کار گیری می شود.

  • هر مدل ماساژ نقاط گزینه حیث می بایست مطابق دستور پزشک معالج انجام بشود.
  • گاهی تایم ها نیز پیکرتراشی ساعت شنی و یا شش تکه نمودن شکم نیز برای این قسمت از بدن انجام می‌شود.
  • در همین روش به جهت خارج کردن چربی های اجباری از بدن، از دستگاهی دوچندان دقیق و پیشرفته استفاده می شود.
  • لیپوماتیک در اصل دستگاهی میباشد که از امواج اینفراسونیک و نوسان اثبات به جهت لاغری به کارگیری می کند.

هرچه ساکشن سطحی‌تر باشد احتمال زخم خونرسانی پوست اکثر می‌شود. لیپوماتیک، پال شرکت میکروایر و لیپوست نمونه‌ای از همین دستگاه‌های تقویت‌کننده هستند. آن‌قدر روی واژه‌ی لیپوماتیک تبلیغ‌شده هست که نام همین دستگاه متساوی فعالیت لیپوساکشن جاافتاده است. پس از تخریب یا این که شکستن، ممکن می باشد مبادرت به بیرون کردن آن کرد یا به حالا خود رها کرد.

شل ‌شدن پوست سپس از لیپوماتیک

با استعمال از همین گن ها منطقه کمر شما فرم بهتری خواهد گرفت. همچنین این فرمان به عده شدن پوست اضافه پس از کار تا حد متعددی کمک می کند. لیپوماتیک پشت کمر به جهت افراد در سنین میان ۱۸ تا ۶۰ سال اهمیت عده بدنی مطلوب گزینه ایده آل به نظر خواهد رسید. در شکل کمتر بودن سن درخواست کننده از ۱۸ سال فرآیند رشدی فعال ممکن است شخص را ناچار به انجام دوباره این فعالیت نماید. همینطور در صورت بالا بودن سن متقاضی از ۶۰ سال عدم تناسب حالت کشسانی و الاستیکی پوست احتمال افتاده شدن پوست پس از عمل افزایش خواهد یافت.

قبل از انجام جراحی پیکرتراشی به نحوه لیپوماتیک:

قطعا هر چه مهارت و تجربه جراح اکثر باشد مطلقا می توان شاهد نتیجه های مطلوب تری بود . دستگاه های متداول اعم از ویرز ، پال ، واترجت و لیپوماتیک ….. چندان در نتیجه آخری تفاوت ندارن و آن چه مهم هست مهارت و طرز به کار گیری از همین ابزارها به جهت پیکر تراشی بدن می باشد .

اگر می خواهید فارغ از جراحی لاغر شوید

در انتخاب جراح پلاستیک فراوان اعتنا داشته باشید ، به جهت همین کار می توانید دارای مراجعه به تارنما انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، یک دکتر معالج گزینه اعتماد را برگزینید . سرانجام جراحی لیپوماتیک بسته به میزان سلول های چربی و منطقه پایین درمان در افراد متفاوت یکسان نمی باشد. اشخاصی که پیکرتراشی کلیدی لیپوماتیک را انجام داده اند می توانند آنگاه از 2 هفته به فعالیت و عمل معمول خود برگردند.

آیا من کاندید قابل قبولی برای انجام فعالیت ابدومینوپلاستی سپس از جراحی لاغری هستم؟

این طریق جدیدتر و پیشرفته‌تر از نسل گذشته آن به این معنی که لیپوماتیک می‌باشد که برای لاغری در اندام‌ها حیاتی کمک همین دستگاه از دو تکنیک تی ال آ و لرزش و یا ویبره که در واقع حرکتی رفت و برگشتی می باشد به کارگیری می‌شود. در جراحی پلاستیک شکم اولی بار کلیدی منش جراحی فتق ناف این ترفند انجام گرفت. به این شکل که جراح بخشی از چربی و پوست شکم را از ناحیه پایینی آن بریده و پس از آن دو طرف شکم را به یکدیگر می‌دوزد.
در مورد ها نادر میتواند موجب لخته شدن خون در پاها و یا این که حوزه‌ مورد حیث شود. علامتها لخته شدن خون عبارتند از تورم اندام مورد نظر، درد و تب در آن ناحیه. لیپوماتیک یکی از روش های موثری است که می تواند شما را از شر چربی های اضافه بدنتان خلاص کند. لیپوماتیک هم مانند هر روشی، مزایا و معایب منحصر به فرد به خودش را دارد.

پیکرتراشی اهمیت ابدومینوپلاستی

در واقع در بعضا از موارد ممکن است این کار به بدتر شدن سلولیت بیانجامد. چرا؟ چون سلولیت در بالای ذخایر چربی قرار داراست که اهمیت مکش و تخلیه می‌شود. وقتی در به نقل از الو پزشک این نواحی مکش انجام میگردد یا از حجم این نواحی کاسته می‌شود، از دست رفتن حجم زیر پوست ممکن است سبب شود که موقعیت گلوله گلوله سلولیت بیشتر به دیده بیاید.

مشکلاتی که سیگار به جهت کار لیپوساکشن بوجود می آورد

با توجه به حالت جسمانی و روانی، مراجعه کننده ممکن میباشد به متخصصین دیگری ارجاع دیتا شود. حساس اعتنا به مشکلات جسمانی فرد متخصصین مجله به دست آوردن و فعالیت متعدد بایستی تاییدیه انجام کار را به جراح زیبایی ارائه دهند. با وجود همین موردها ممکن می باشد عارضه ها جراحی در فرد پیدایش کند.

هنری به نام پیکرتراشی

عوارض لیپوماتیک به نسبت سایر جراحی های لاغری بدن مضاعف ناچیز می باشد. همینطور با دقت به هزینه های بسیار طریق های دیگر لاغری، هزینه لیپوماتیک ذیل می باشد. لیپوماتیک روشی می باشد که دارای تاییدیه FDA می باشد و ایمن و موءثر است. در این روش، سلول های چربی در نخست بوسیله ابزار مشخصی به نام کانولا، و کلیدی حرکات لرزشی، شکسته شده و بعد از آن به آرامی خارج کشیده می شود. همانطور که گفتیم کار جراحی پیکرتراشی از نحوه های تعرضآمیز به جهت لاغری هست که از شیوه جراحی چربی های بیشتر از بدن خارج می شود براین اساس نیاز به بیهوشی در اتاق عمل، تولید برش، آسیب و بخیه دارد. بنابراین بهبود یافتن آسیب ها و زمان ی نقاهت بیمار می تواند روزگار بر باشد. پزشک معالج متخصص، ابتدا محلولی را به حیطه آیتم معالجه تزریق میکند تا باعث نرم شدن چربی‌ها و بی‌حسی مریض شود. سپس، چربی‌های مایع از شیوه برش‌های ایجاد شده در نصیب تحت درمان خارج می گردد و لاغری موضعی رخداد می‌افتد. ابدومینوپلاستی یکی از بهترین و رایج‌ترین جراحی‌های ترمیمی می‌باشد که موجب هرچه زیباتر شدن اندام شما خواهد شد.