لیفت شقیقه چیست ؟

افرادی که در گوشه چشمان خود حالت پنجه عقابی دارند. در حالت ایده آل ، باید سعی کنید از ضدآفتاب با SPF5O برای آماده سازی پوست خود به مدت ۲ تا ۴ هفته قبل از درمان استفاده کنید ، به خصوص اگر پوست تیره تری دارید. به مدت ۲ تا ۴ هفته قبل از درمان از هر نوع برنزه کردن بدن مثل سولار یا حمام لیفت شقیقه پرستش عربلو آفتاب خودداری کنید.

از انجام هر نوع روش دیگر در ناحیه شقیقه ، مانند لیزر درمانی ، لایه بردارهای شیمیایی ، بوتاکس ، نخ و مواد پرکننده قبل از درمان با پلاسما جت خودداری کنید ، زیرا این امر می تواند مانع از انجام درمان توسط پزشک متخصص در زمان مورد نظر شما شود. توجه کنید که عوارض این روش درمانی کاملا به مهارت پزشک متخصص پوست و اعتبار مرکزی که این عمل را انجام می دهید بستگی دارد.

اما تحت نظر متخصص پوست استفاده از ضدآفتاب و ترمیم کننده را جدی بگیرید. اما اجازه دهید که این پوسته ها بدون دخالت و دستکاری شما از بین بروند. با از بین رفتن پوسته ها (تقریباً ۷ روز) ، پوست شما ممکن است کمی ملتهب و قرمز باشد. پوسته های ریزی به سرعت در ناحیه تحت درمان ایجاد می شوند که این موارد ممکن است تا حدود یک هفته قابل مشاهده باشند.

پیشنهاد مرکز زیبایی ما به شما ، مراجعه به مرکز و صحبت با پزشک و مشاوره رایگان می باشد تا بتوانید از انواع روش های لیفت شقیقه در مرکز ما بهره مند شوید و با استفاده از تجهیزاتی پیشرفته و مطابق با علم روز بهترین نتیجه را مشاهده کنید. نکته حائز اهمیت این است که پزشک انتخابی شما تجربه و دانش کافی برای انجام این کار را داشته باشد و بتواند با نگاه کردن به صورت شما و بررسی وضعیت افتادگی شقیقه بهترین روش را به شما پیشنهاد کند.