قیمت و خرید مولتی استایل رنگی |فروش ورق مولتی رنگی قیمت عالی

1. نام ها ، پیام و اسامی به صورت برجسته با برش لیزری بر روی پلکسی در رنگ های متفاوت و یا پلکسی مات چسبانده می شود . تابلو راهنما یکی از انواع تابلوهای سالنی و محیطی است که در کارگاه تابلوسازی ساخته می شود . به دلیل اینکه تابلوهای راهنمای سالنی نیازی به مقاومت بالا ندارند این گزینه یک روش مناسب و ارزان قیمت برای سفارش تابلو راهنماست . مورد دیگری که در قیمت ورق مولتی استایل رنگی اثرگذار است ، میزان موجود بودن آنها در بازار است. اگر قیمت را عامل اصلی در خرید مولتی استایل رنگی می دانید ، به سراغ ورق های مولتی استایل ایرانی بروید.

بسته به فضا و کاربرد مد نظر شما، راههای زیادی وجود دارد تا محیط تان را به محیط زیباتری تبدیل کنید. این تابلو بسته به نوع سفارش مشتریان اجرا می شود . مولتی استایل طلایی و نقره ای در ساخت انواع پلاک مورد استفاده قرار می گیرند. اما باز هم با توجه به نوع کاربری و استفاده از چسب دو طرفه می تواند تغییر کند . تابلوساز برای ساخت انواع تابلوهایی که با استفاده از پلکسی ساخته می شود می تواند از ورق های مولتی استایل استفاده کند طرح مولتی استایل .

تابلو نئون و تابلو فلکسی جزء قدیمی ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند که به صورت بدون نور و با یک نوشته ساده به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی مورد استفاده واقع می شد . کاربرد این ورق ها که به طور گسترده در تولید تابلوها ، تابلو تبلیغاتی روشنایی ، هدایای تبلیغاتی ، تخته اطلاعات و دکوراسیون داخلی و غیره می باشد. و این به خاطر مغزی ورق سیاه مولتی استایل استیل رنگ است. برای اینکه یک تابلو مولتی استایل ساخته شود لازم است برای محکم تر شدن ، از یک ورق پلکسی در زیر کار استفاده نمود .

ضخامت متداول در ورق های مولتی استایلهای رنگی نیز، 1.2 میلیمتر است که این امکان وجود دارد در صورت تمایل به استفاده از ورق های رنگی با ضخامت دیگر با ارایه سفارش در این زمینه ورق مورد نظر تهیه شود. تابلوهای دیواری و رومیزی جهت معرفی بخش ها ، اتاق ها ، سمت ها ، اسامی ، نمادهای هشدار دهنده و ایمنی ، در بیمارستان ها ، هتل ها ، کارخانجات ، شرکت ها ، ادارات ، مراکز تجاری و دیگر مکان ها مورد استفاده واقع می شوند .