قیمت هدرز 206

یکی از مـهمترین سوالهای سالهای اخیر خریداران این هست که اگر این هدرز این همـه مزایـا دارد، چرا خود کمپانی مادر بـه جای منیفلد دود چدنی از هدرز استفاده نمـیکند ؟ و اکنون این موتور بر روی 206 گرفته که تا 405 و پارس و رانا و حتی سمند، نصب شده، اما قابلیتی کـه بر روی اتاق 206 از خود نشان مـیدهد، نشان دهنده عملکرد واقعی این موتور است. در این هدرز 2 جایگاه به منظور نصب سنسور اکسیژن درون نظر گرفته شده کـه در مدلهای تک سنسوره یکی توسط کور کن فابریک (که همراه هدرز ارائه مـیشود) بسته مـیشود. بنابراین استفاده از هدرز زمانی توجیـه پیدا مـیکند کـه بخواهیم بدون افزایش حجم موتور قدرت آن را افزایش داده و افزایش قیمت تمام شده موتور به منظور خریدار توجیـه داشته باشد. اگر چراغ قرمز باطری روشن شده است به کناری بروید وقبل از گرمتر شدن موتور آن را خاموش کنید خواهید دید که تسمه پاره شده است.

موتورTU5 بـه عقیده بسیـاری ماندگارترین و بهترین موتور 16 سوپاپ مدرن درون بین محصولات ایران خودرو درون طول سالیـان اخیر است. چکیدن قطرات روغن موتور از محل نصب فیلتر روغن بنز و زنگ زدن پوشش موجب پدید آمدن مشکل و عدم تحمل فشار روغن و درنتیجه شکاف در فیلتر روغن و خروج روغن موتور می گردد که موجب پدید آمدن کمپرس فیلتر روغن بنزدر موتور خودرو، مصرف بالای سوخت , جوش آوردن و گرمای زیاد در موتور خودرو , کم شدن قدرت و حتی در برخی موارد شکستن شاتون ها و سوپاپ و در نهایت قفل کردن موتور و از کار افتادن فیلتر روغن بنز موتور اتومبیل می گردد . تنها مشکل این اگزوزها، گرانتر بودن آنهاست؛ ولی در مقایسه با اگزوزهای فولادی، هزینه مناسبی دارند. اینم لینکش با اجازه مدیر محترم قرار میدم. آخرین کاری که روغن موتور انجام می دهد روغن موتور الف این است که و کثیفی و ذرات ریز را جمع کرده و آنها را در روغن فیلتر موتور قرار می دهد. گونه های دیگری از صدا خفه کن وجود دارد که فشار برگشتی کمی تولید می کنند.یک نوع که بعضی مواقع بسته ی شیشه نامیده می شود فقط از جذب کننده ها برای کم کردن صدا استفاده می کنند.در صدا خفه کن هایی مثل این،گازهای خروجی مستقیما از یک لوله که سوراخ سوراخ شده عبور می کنند.این لوله با لایه ای از شیشه عایق کاری شده که بیشتر تپش های فشار را جذب می کند.یک روکش فولادی این عایق را می پوشاند.

اگر در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز استفاده شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، با سرعت و عملکرد بهتری از خودرو خارج میشود؛ از طرفی خودرویی که از این قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. این اندازهها و البته چهار پیستون در جلو و دو پیستون در عقب به این خودروی قدرتمند کمک میکند در زمان و مسافت مناسب توقف کند. زمان تعویض «فیلتر هوا» در خودرو های فیلتر هوای ام وی ام ام وی ام به عواملی مانند نوع خودرو -نحوه رانندگی شرایط آب و هوایی بستگی دارد که به طور تقریبی می توان بین 5000 تا 10000 کیلومتر را پیشنهاد داد. علاوهبر همه ی موارد ذکر شده، تعویض به موقع «فیلتر هوا» از صدمه رساندن به موتور و قطعات اصلی آن جلوگیری می کند. تو 4 روز به صورت فشرده سر سیلندرو دست گرفتم و تونستم تمومش کنم. برای افزایش قدرت بدون تغییر در اجزای داخلی موتور موثر ترین راه تغییر یا بهینه سازی سیستم اگزوز هست که تو مجموعه اگزوز هدرز بیشترین تاثیر در افزایش قدرت داره اما بهینه سازی سیستم مکش و ریمپ ecu هم در افزایش قدرت تاثیر دارن .

هدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر بفرد در نظر گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر،گازهای خروجی با کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر خارج شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی،این کار سریعتر و آسانتر انجام می شود که البته در خنکسازی موتور هم بی تاثیر نیست. خیلی عالی خوب شده و از عکس مشخصه که با دقت زیادی کار انجام شده که با مطالبی که خوندم فکر میکنم این کار خودتون هستش . Exhaust system اگزوز چیست و چگونه کار می کند؟ معمولاً برای گرم نگه داشتن گاز های خروجی جهت تسریع در خروج آن ها و همچنین جلوگیری از آسیب دیدگی قطعات داخل موتور به دلیل گرمای زیاد، هدرز را با نوار عایق بندی می کنند. زانتیا با پیشرانه 2000 سی سی، پرشتاب تر و قوی تر است یا پژوپارس ELX با موتور 1800 سی سی؟ مسولیت محتوای ویدئو ها با منتشر کننده آن است و آپارات مسولیتی نسبت به آن ندارد. هدرز TU5 جدید ساخت EngineArts از جنس استینلس استیل 304 و با متریـال 100 درصد تایوانی تولید مـیشود و دارای 5 سال گارانتی تعویض مـی باشد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید هدرز پراید بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.