قیمت هارد اکسترنال خرید بهترین HDD external آی تی بازار

همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان حیاتی بهترین ارزش و گارانتی دارای یک کالا حساس ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. کمپانی نوآوران آسان پیشرو (فروشگاه اینترنتی ایزی مارکت) ، فروشگاهی مطمئن برای خرید آسان کالاهای بازار کامپیوتر، شبکه، IT و تکنولوژی ست. مغازه اینترنتی ایزی مارکت اصالت محصولات خود را تضمین میکند و یک خرید امن را برای مشتریان خویش به ارمغان می‌آورد. ایزی مارکتایجاد “حس خوب خرید اینترنتی” در مشتریانش را ماموریت کلیدی خویش می‌داند.
هارد اکسترنال وسیله‌ای می باشد که از نحوه USB به خارج کامپیوتر متصل شده و اکثر اوقات به جهت پشتیبان گیری از کامپیوتر به‌عنوان یک شیوه‌ی ذخیره‌سازی داده ها قابل حمل قابل استعمال است. کمپانی سیگیت هم یکی دیگر از شرکت‌هایی هست که در راستا تولید تجهیزات ذخیره‌سازی فعال است. همین شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌هایی می باشد که در حوزه تولید هارد آغاز به فعالیت کرده است. از تاریچه همین کمپانی می‌توان به تولید اولی هارد دیسکی اشاره کرد که مردم می‌توانستند از آن به کارگیری شخصی نمایند. دسترسی به یک فضای ذخیره سازی بزرگ و امن عالی به لحاظ میاد و در اکثری موردها می تواند به جهت عضو کاربردی باشد. البته همپا داشتن یک هارد اکسترنال حیاتی فضای 8 ترابایت و یا این که پهناور تر کار آسانی وجود ندارد به این برهان وسترن دیجیتال WD My Cloud Home 8TB را عرضه کرده که منحصربه‌فرد ذخیره سازی ابری طراحی شده و امکان دسرسی از طریق اینترنت را برای شما مهیا می کند.
هارد اکسترنال‌های همین برند، بهترین ادغام از تطبیق‌پذیری، سرعت و مقرون‌به‌صرفه بودن را ارائه دیتا و یک تعیین فوق‌العاده به شمار می‌روند. همین هارد دیسک از رابط لبریز سرعت USB 3.0 به جهت انتصال داده ها بهره می‌برد. گفته می گردد که همین رابط قوی است داده ها را اساسی سرعتی تا سه برابر سریع‌تر از رابط گذشته خود یعنی USB 2.0 انتقال دهد. بعضا از درایوها فقط مطلوب ذخیره اطلاعات هستند اما درایوهایی هم هستند که امکانات بیشتری دارند و می‎توانند ضمن پشتیبان‌گیری از دیتاها شما، آنان را بازیابی هم کنند.
هارد اکسترنال در واقع عملکردی مشابه به عبارتی هارد HDD اینترنال دارد، مهم همین تفاوت که کلیدی قاب و پوشش حافظ بوده و از طرز کابل به کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل می شود. می توانید اطلاعات متعدد و فولدر های گوناگون نظیر عکس، دیتاها متنی و اسناد، موسیقی و فیلم را در هارد اکسترنال ذخیره فرمایید و به راحتی آن را حساس خود حمل کنید. هارد اکسترنال که از اثاثیه جانبی مضاعف پرکاربرد برای اعضا محسوب می شود، به جهت ذخیره سازی بازی های کنسول بازی مثل PS4 هم قابل به کار گیری هستند. سیلیکون پاور یکی از دارای ترین ایجاد کنندگان حافظه های ذخیره سازی در دنیا می باشد که از سال 2003 در تایوان آغاز به عمل کرده می باشد . دارای اسمو رسم ترین فرآورده همین شرکت نشانه گر سیلیکون پاور می باشد البته از دیگر محصولات این کمپانی می اقتدار به هارد اکسترنال ، کارت حافظه ، رم کامپیوتر ، حافظه اس اس دی و رم ریدر اشاره کرد . هارد اکسترنال سیلیکون پاور از محصولات پر طرفدار سیلیکون پاور می باشد که اهمیت تولید آن به شتاب فی مابین کمپانی های ایجاد کننده هارد اکسترنال به عنوان رقیبی جدی گوی سبقت را ربوده میباشد .
با این وجود، فقط مورد منفی در آیتم SSDها، بها خیلی دوچندان آن ها میباشد که شما را مجاب می نماید که دسته های دارای گنجایش کاهش را خرید کنید. در طرف مقابل، HDDها میباشند که در مقایسه حساس SSDها حیاتی شتاب پایین تری هستند؛ در عوض، گنجایش ذخیره سازی زیادتری را به شما اختصاص می دهند. دارای اعتنا به اینکه روند قرائت و تالیف داده ها در HDDها به وسیله اجزای مکانیکی انجام می شود، اصطلاح RPM نشان دهنده تعداد چرخشی است که لنز در زمانه یک دقیقه بر روی دیسک انجام می دهد.
شرکت ای دیتا در زمینه ساخت هارد اکسترنال مهم توجه و نازکی خاصی فعالیت کرده و این متاع را اصلی قابلیت های فراوانی روانه بازار کرده می باشد تا همین جنس در میان رقبا بی همتا باشد . از گزاره خصوصیت های محصولات ای داده ضد ضربه بودن و ضد آب و گرد و غبار بودن (ip68 – ip67) و مقاومت در برابر شوک های ناگهانی (G-Shock) و طراحی بی نظیر آن می باشد . طبق گفته مهندسان این کمپانی هارد های اکسترنال تولیدی ای داده همه وضعیت استاندارد های سخت گیرانه نظامی MIL-STD-810G را با پیروزی پشت سر گذارده می باشد . قابلیت و امکان رمز گذاری و پشتیبان گیری اطلاعات در سری هارد های ای دیتا وجود ندارد و در صورت نیاز می توانید به هارد اکسترنال های شرکت وسترن دیجیتال و سیگیتمراجعه فرمایید . از رقبای جدی کمپانی ای داده در راستا تولید هارد اکسترنال ضد ضربه می قدرت از شرکت سیلیکون پاور اسم پیروزی . از پاراگراف محصولات شرکت ای داده می قدرت به سری هارد های HD710 و HD720 و HD650 و …

  • حتی دسترسی به داده ها آنلاین هم می‌تواند از لحاظ امنیتی تعدادی نقص‌ داشته باشد.
  • معمولا اعضا برای هارد دوم به‌عنوان کمکی مبادرت به‌ خرید همین هاردها میکنند و از نظر قیمتی نیز به‌صرفه‌تر و ارزان خیس از سایر می‌باشد.
  • اپیسر مانند دیگر شرکت های اعتبار در این زمینه استفاده از تکنولوژی های تازه بر بر روی محصولات خویش را در دستور عمل قرار دیتا هست .

هارد اکسترنال توشیبا کلیدی نام Canvioشناخته شده هست و محصولات خود را طبق حساس نیاز اعضا به جهت استفاده در سیستم استدلال مک و ویندوز و همچنین اساسی قابلیت پشتیبان گیری اتوماتیک و رمز گذاری بر بر روی هارد اکسترنال روانه بازار کرده است . کمپانی توشیبا در حوزه ایجاد هارد اکسترنال رقبای جدی همچون ای داده (A-Data) ، وسترن دیجیتال ، سیگیت و سیلیکون پاور را در پیش بر روی خود دارد . هارد اکسترنال ای داده یک عدد از پر فروش ترین محصولات ذخیره سازی اطلاعات آخر بوده می باشد .
اگر هارد شما یکی از انواعی هست که حساس اتصال کابل یو اس بی، می تواند الکتریسیته گزینه نیاز خویش را تامین نماید که چه بهتر. در این حالت شما صرفا باید یک سر کابل USB را به هارد و سر دیگر آن را به سیستمتان وصل کنید. اتصال همین هاردها به کامپیوتر و یا این که لپ تاپ شما پیچیدگی نداشته و فراوان راحت است. برای نگهداری طولانی مدت داده ها در هارد و همچنین عدم کاهش شتاب هارد خریداری شده، لازم می باشد به سراغ مدل‌هایی بروید که به وسیله برندهای مطرح تولیدشده‌اند. هاردهای اکسترنال در دو دسته دسکتاپ (با آدپتور) و پرتابل (بدون آداپتور) تولید می شود. این هارد اکسترنال اهمیت سپر پلاستیکی می‌باشد و مهم استعمال از استاندارد IP68مقاوم در برابر آب و گرد و غبار خواهد بود،همچنین استاندارد نظامی 810 این کالا را در برابر شوک مقاوم ساخته است.
برخی از گونه های هارد اکسترنال سامسونگ قابلیت ذخیره‌سازی داده ها در شبکه کلاود را هم به شما می‌دهد. کل هارد اکسترنال‌های کلیدی قابلیت و امکان کلاود امکان دسترسی به داده های ذخیره شده را در هر زمانه و مکانی که به internet دسترسی داشته باشید، به شما می‌دهد. به تیتر مثال یکی از از بهترین هاردهای اکسترنال ضد آب و ضد ضربه هارد اکسترنال ای دیتا جور ADATA HD830 می باشد. هارد اکسترنال توشیبا Canvio Advance کمپانی توشیبا ، یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد.
از اهمیت ترین محصولات شرکت ایسوس می اقتدار بهمادربرد ایسوس ،کارت گرافیک ایسوس ، مانیتور ایسوس و تجهیزات گیمینگ ایسوس اشاره کرد. سیستم چند فروشگاهی مبیت علاوه بر تولید محیطی مناسب به جهت خرید کردن کالا، به فروشندگان نیز این امکان را می دهد تا در هر نقطه از جمهوری اسلامی ایران کالای خویش را در همین فروشگاه سایت منبع اینترنتی به فروش برسانند. فروشندگان علاقه‌مند به توسعه و گسترش و توسعه کسب و عمل خود می توانند صرفا با طی تعدادی مرحله بی آلایش در فروشگاه اینترنتی مبیت کالای دیجیتال خویش را به هزاران عضو اکران داده و به فروش برسانند. اساسی درگاه‌های USB 3.0 و USB 2.0 به مک یا این که رایانه شخصی شما متصل می‌شوید.

کدام مارک هارد اکسترنال خوبتر است؟

هنگام به کار گیری از هارد اکسترنال وقتی که می خواهید آن را از سیستم جدا کنید، توجه داشته باشید که از مورد Safe remove به کارگیری نمایید. حتماً به جهت به کار گیری از هارد اکسترنال از کیف منحصربه‌فرد آن به کار گیری نمایید تا قابلیت جراحت دیدن آن کاهش یابد و بتوانید از آن حفظ کنید. گفتنی میباشد که هرچه حجم هارد بیشتر باشد، فشردگی قطعات درونی آن بیشتر می باشد و احتمال آسیب‌دیدن آن هم ارتقا می‌یابد. درصورتیکه خصوصیت مد نظر شما مقاومت کالا در برابر ضربه، خط و خش و گرد و غبار می باشد خوبتر است به برندآی دیتاتوجه کنید. اما چنانچه هارد شما از پاراگراف هاردهایی می باشد که نیاز به الکتریسیته شهری دارد، باید اهمیت به کارگیری از آداپتور منحصر به فرد هارد، آن را به الکتریسیته شهری متصل کنید و به این صورت نیروی مورد نیاز برای انتقال دیتاها را برای آن مهیا کنید.
اگر می‌خواهید هارد اکسترنال را به موبایل متصل کنید، صد رد صد یک کابل Y شکل خریداری کنید. یک ورودی به پاوربانک یا این که شارژر متصل می‌شود، یک ورودی به گوشی و انتهای کابل به هارد اکسترنال وصل می‌شود. در صورتی که به فروشندگان آنلاین و سنتی دیسک مشقت بار مراجعه کنید مهم ده‌ها برند متعدد که هارد اکسترنال تولید می‌کنند، مواجه می‌شوید. تاپ رایان بعنوان یکی از از باسابقه‌ترین و تخصصی‌ترین مجموعه‌‌های فروش محصولات IT سرزمین در زمینه‌ تامین و فروش قطعات کامپیوتر، فروش لپ تاپ، فروش موبایل و تبلت، فروش کارت گرافیک، فروش پردازنده و اشکال قطعات مشقت بار افزار کامپیوتری فعال می‌باشد. اوایلی که هارد اکسترنال وارد بازار شده بود، شما اساسی خرید یک HDD اکسترنال 80 گیگابایتی می توانستید تا سال ها از آن بدون دغدغه پر شدن به کارگیری کنید. ولی امروزه وجود فولدر های حجیم و فیلم های 4k مهم حجم بالای 20 گیگابایت باعث شده که حتی خرید یک هارد 1 ترابایتی نیز نتواند خلل فضای گزینه نیاز ما را بر طرف کند.
عمومی
حالا که دارای دو نوع مرسوم حافظه‌های خارجی آشنا شدید و از در بین این دو نوع انتخاب خویش را کردید، می بایست به سراغ بقیه ویژگی‌ها در‌ هارد اکسترنال برویم. برای خرید‌ هارد اکسترنال مالامال شتاب و جدید بایستی ویژگی‌های گوناگون این حافظه‌ها را در حیث بگیرید. برخی از ویژگی‌ها مانند ظرفیت، سرعت، بدنه و اتصالات می‌تواند راهنمای خرید کردن خوبی برای شما باشد.قیمت هارد اکسترنال اهمیت اعتنا به خصوصیت های آن مختلف می باشد.

هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال نوع My Passport Wireless PRO WDBP2P0020BBK-RESN گنجایش 2 ترابایت

دلیل دیگری که خرید‌ هارد اکسترنال را حتمی می نماید مواقعی می باشد که برای انجام یک پروژه حساس کمبود حافظه داخلی مواجه شده‌اید. شما میتوانید برای خرید و مقایسه هارد اکسترنال بهفروشگاه اینترنتی مقداد ای تیمراجعه کنید. مکان نما مموری ها دیگر مثل هارد های اکسترنال بعدها بزرگی ندارد پس در حیث گرفتن بعدها فلش مموری برای خرید، با چندانی ندارد.

Western Digital My Passport 1TB External Hard Drive

هارد اکسترنال راهنمای خرید ای دیتا نوع HD330 گنجایش 2 ترابایت به وسیله مغازه بالون به شما دوستان خوب ارائه می شود.یک فرآورده لبریز طرفدار . هارد HD330 حیاتی ظرفیت 2 ترابایت محصولی بسیار مقاوم از کمپانی «ای دیتا» است. بهره گیری از رابط USB3.1 در همین کالا سبب شده که بتواند دیتاها را مهم سرعت.. انواع‌ هارد اکسترنال وسترن دیجیتال ،‌ هارد اکسترنال ای داده ،‌ هارد اکسترنال سیگیت و ترنسند مارک‌های خوبی به جهت خرید‌ هارد اکسترنال فن ای هستند. یقینا نمی‌توان از فضای ذخیره‌سازی حرف کرده و نامی از هارد اکسترنال سیلیکون پاور را به فی مابین نیاورد. هارد Armor A80 External Hard Drive 1TB یک عدد از محصولات این شرکت میباشد که اهمیت وزن ۲۷۰ گرم در اختیار شما قرار میگیرد و بعدها آن هم ۱۳۹ در ۹۴ در ۱۸.۱ میلی‌متر تمجید شده است.
حتی می‌توانید در صورت نقطه نهایی یافتن حافظه آن، به راحتی یک هارد اکسترنال دیگر را خریداری کنید. از هارد اکسترنال می‌توانید به جهت یک فضای ذخیره‌سازی فوری هم به کار گیری کنید. از طرف دیگر، هارد دیسک اینترنال برای همه‌ی کامپیوترها و به جهت نصب سیستم‌عامل موردنیاز هست و نرم‌افزارهای اهمیت هم به طور معمول از قبل روی آنها کارگزاری می‌شود. هر چند امکان جایگزینی برای هارد اینترنال وجود دارد، اما اعضا این‌طور راحت خواهند بود که از هارد اکسترنال به جهت سرمایه گذاری به کار گیری کرده و گنجایش لپ تاپ و کامپیوتر خودشان را افزایش دهند. نکته دارای که بایستی در هنگام خرید کردن هارد اکسترنال به آن دقت داشته باشید، این می باشد که یک هارد اینترنال در داخل کامپیوتر قرار می‌گیرد و هارد اکسترنال چنین شرایطی را ندارد.

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل WD_Black P10 Game Drive گنجایش 5 ترابایت-ارسال 7 الی 10 روز کاری

اگر نگران هزینه خرید نیستید، توصیه می کنیم ظریف تر به Seagate Backup Plusتوجه کنید. این درایوهادر گونه های ظرفیت‌های متمایز کلیدی نسخه‌های 3، 4،6 و 8 ترابایتی ارائه می‌شوند. فلشخودمان ، البته اصلی سایز بزرگتر است می تواند مهم حافظه چندین برابر خود دیتاها متعددی را در آن ذخیره کرد‌. مثلا‌ً هارد 1 ترا اکسترنال سرعت 7200 بدور بر دقیقه دارد اما حساس ارتقاء گنجایش این سرعت به 5400 دور می‌رسد.
این فرآورده اهمیت طراحی زیبا و خاصی می باشد وبرای افرادی که نیاز به آرشیو اطلاعات خویش می باشند گزینه مضاعف مناسبی است. بدلیل به کارگیری از پورت USB 3.0 در همین محصول ، براحتی می توانید در کمترین دوران ممکن… هارد اکسترنال سیگیت Expansion Portable کمپانی سیگیت یک عدد از بزرگترین ساخت کنندگان تجهیزات ذخیره سازی دیتاها می باشد. از محصولات همین شرکت می اقتدار به هارد اکسترنال سیگیت Expansion Portable اشاره کرد. همین متاع از پرفروش ترین هارد اکسترنال های بازار می باشد و محصولی شناخته شده و مطمئن است. ای دیتا از بزرگترین ساخت کنندگان حافظه های ذخیره سازی در جهان می باشد که از سال 2001 در تایوان شروع به کار کرده هست .

هارد اکسترنال ای دیتا HD330 4TB

درایوهای PATA توسط Western Digital و Compaq در سال ۱۹۸۶ معرفی شدند. آن ها یک فناوری رابط مشترک درایو برای اتصال هارد دیسک‌ها و سایر دستگاه‌ها به کامپیوتر ارائه کردند. پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سوابق در این حوزه می باشد. از آنجا که در گستره ترقی روزافزون صنعت الکترونیک و عصر ارتباطات وجود فروشگاههایی که اساسی اتکا به علم روز و دارای بهره گیری از قدرت متخصصین بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند بسیار حائز اهمیت است. در این میان، دکان آونگ رایانه اصفهان از دوران تاسیس در سال 1383، کارایی نموده به صورت فعال در بازار حضور موثری داشته باشد. همینطور هارد اکسترنال قابلیت و امکان حمل دارااست و به جهت پشتیبان‌گیری از اطلاعات اساسی و مهم مطلوب است.تفاوت هارد اکسترنال HDD و SSD چیست؟هارد HDD‌ مهم حرکت هد دیتاها را می‌خواند و شتاب آن نسبت به هارد SSD‌ کم‌تر است. وزن و گنجایش کمتر و قدمت بیشتری داراست و همینطور قیمت گونه های مدل‌های SSD‌ نسبت به HDD‌ بخش اعظم است.نکات حیاتی در زمان خرید هارد اکسترنال چیست؟ظرفیت هارد و شتاب انتقال می بایست مطلوب با نیاز شما باشد. در صورتی که به حجم‌های بالا نیاز ندارید یک هارد ۵۰۰ گیگابایتی یا این که ۱ ترابایتی به ترازو به اندازه فضا جهت نگه‌داری دیتاها شما را دارد. سیلیکون پاور یکی از از بهترین تولیدکنندگان تجهیزات جانبی کامپیوتر و لپ تاپ هست و به خصوص پیکان دیسکهای حیاتی کیفیتی ساخت می‌کند. ولی سیلیکون پاور تولید کننده هارد دیسک نیست، اما بدنه هارد اکسترنال را ساخت کرده و هارد دیسک یکی از شرکت ها توشیبا، وسترن دیجیتال یا این که سیگیت را در همین بدنه قرار می‌دهد. لایه‌های حفاظتی مطابق اهمیت تصویر تحت در اطراف هارد دیسک قرار گرفته و آن را در مقابل ضربه، گرد و خاک و آب و سقوط از ارتفاع، مراقبت می‌کنند.

هر آنچه که بایستی درباره فن مهندسی کامپیوتر بدانید

برندهای ای‎دیتا، سیلیکون‎پاور، سیگیت، وسترن‎دیجیتال و توشیبا از نمونه‎هایی لبریز فروش در بازار هستند. انتخاب بهترین مارک برای خرید یک هارد اکسترنال عمل دشواری نمیباشد و بخش اعظم هارد اکسترنال‎های موجود در بازار از میزان مرغوب بودن دوچندان بالایی برخوردار هستند. و برای یک تعیین خوب اول باید در نظر بگیرید که به دنبال چه هارد ‎اکسترنالی هستید؟ این‌که چه هاردی نیاز شما را بر‎طرف می‎کند.
بنابراین شما اساسی فرضی آسوده می‌توانید به جهت ذخیره‌سازی طولانی مدت و آرشیو کردن فایل‌های خود از همین هارد دیسک استعمال نمایید. سیستم های شخصی ظرفیت محدودی دارا هستند و با حفظ دیتاها فردی و یا این که کاری بر هیچ کس پوشیده نیست، به همین عامل نیاز به خرید کردن هارد اکسترنال برای همه جز ضرورت های هر شخص است. در صورتی که به دنبال خرید کردن هارد اکسترنال در اصفهان هستید و نیاز به داده ها بیشتری دارید ملازم ما در همین متن باشید. از جمله هاردهای شناخته شده در جهان می اقتدار به برندسیگیت،توشیبا،وسترن دیجیتال،سامسونگوآی دیتااشاره کرد. شرکتسیگیتیکی از بزرگترین و دیرین ترین ایجاد کنندگان هارد در عالم میباشد و بیشترین سهم بازار جهانی را به خود اختصاص دیتا است.