قیمت قهوه گانودرما هات چاکلت/09109483228

هات چاکلت گانودرما چیست؟

هات چاکلت گانودرما در واقع یک نوشیدنی داغ با طعم شکلات خوشمزه با قارچ گانودرما لوسیدوم است. این نوشیدنی مخلوطی از شکلات غلیظ و قارچ گانودرما به همراه کرم خوشمزه است. این نوشیدنی می تواند جایگزین بسیار جالبی برای قهوه و چای در ساعات مختلف روز باشد. تمام خانواده می توانند از طعم بی نظیر این نوشیدنی لذت ببرند. با ما همراه باشید تا با خواص شگفت انگیز این نوشیدنی محبوب بدون کافئین بیشتر آشنا شوید.

 

 

معرفی هات چاکلت گانودرما توسط دکتر بیز

این نوشیدنی خوشمزه در واقع مخلوطی از گانودرما لوسیدوم و کاکائو غلیظ با خامه است. این نوشیدنی حاوی ترپن ها و اسیدهای آمینه است که در کنترل و درمان بسیاری از بیماری ها بسیار مفید و موثر است. این نوشیدنی فاقد کافئین است، بنابراین خبری از وجود ترکیبات آداپتوژن و استرس زا در ترکیبات این نوشیدنی نیست.

 

خواص هات چاکلت گانودرما به دلیل وجود مقادیر زیادی عصاره و پودر گانودرما لوسیدوم در این فرمولاسیون است. با جستجوی عباراتی مانند فواید گانودرما برای بدن در موتورهای جستجوی پیشرفته مانند گوگل می توانید به مقالات دانشگاهی به زبان انگلیسی مرتبط با خواص این نوشیدنی برای بیماری های مختلف دسترسی پیدا کنید.

 

 

نحوه استفاده از هات چاکلت زنبور عسل گانودرما:

خوردن گانودرما با معده خالی می تواند باعث زخم معده شود.

 

گانودرما به عنوان لاته برای ناراحتی معده استفاده می شود که زمان و نوع مصرف قهوه گانودرما را بسیار مهم می کند.

 

استفاده از آن بسیار آسان است، یک ساشه را در یک فنجان آب جوش حل کرده و روزانه به عنوان قهوه فوری میل کنید.

 

هر بسته شامل 20 ساشه 18 گرمی می باشد.

 

هشدارها و عدم استفاده از قهوه دکتر بیز:

افراد مبتلا به هموفیلی، دیالیزی، زنان باردار و شیرده و افرادی که از آسپرین و وارفارین استفاده می کنند نباید از هات چاکلت استفاده کنند.

 

خواص هات چاکلت قهوه گانودرما

قهوه هات چاکلت دکتر بی حاوی مقادیر زیادی آهن و ویتامین C می باشد که در درمان کم خونی و افزایش ایمنی بدن مفید است و اگر تحت شیمی درمانی هستید، ترکیبات موجود در قارچ گانودرما می تواند اثرات پرتوها را بر بدن کاهش دهد.

 

یکی از بزرگترین مشکلات زندگی امروزه استرس است که عمدتاً ناشی از سردی مغز است. رژیم غذایی سرد و کم تحرکی از جمله عواملی است که باعث استرس، ضعف حافظه، کم حوصلگی و … می شود. استفاده از قهوه شکلاتی دکتر بائز گانودرما جریان خون را در مغز شما بهبود می بخشد که باعث کاهش و تسکین استرس و اضطراب و بهبود چشمگیر خلق و خو می شود. .

 

قیمت قهوه گانودرما هات چاکلت