طراحی لبخند دیجیتال DSD |دکتر سعید کریمی|طراحی لبخند با کامپیوتر

نخستین کاری که باید انجام دهید مراجعه برای انجام مشاوره است. در هنگام مشاوره شخصی ، دندانپزشک تشخیص میدهد کهآیا شمابرای انجام اصلاح طرح لبخند کاندیدا مناسبی هستید یا خیر. برای انجام اصلاح و طراحی لبخند با کامپیوتر، قبل از هر چیز به دنبال یک دندانپزشک زیبایی ماهر و مجرب باشید. در داشتن لبخند زیبا اصول فراوانی وجود دارد که دندانپزشک زیبایی با تکیه بر این اصول اقدام به درمان طراحی لبخند می نماید.

لیزر نیز در فرایند سفید کردن دندان کاربرد موثری دارد. این روش درمانی-زیبایی مزایای دیگری دارد که در ادامه بدان اشاره خواهد شد. اولین نرم افزار طراحی مخصوص دندانپزشکی دیجیتال معرفی شد که طراحی لبخند دیجیتالی دوبعدی را به واکس آپ سه بعدی مرتبط می کرد. در نهایت، درمان با یک پولیش به اتمام خواهد رسید، که کمک می کند دندان ها ظاهری درخشان و تمیز داشته باشند. زمانی که بیمار میخواهد به آن لبخند دست یابد اما در انجام روش درمانی شک دارد، زیرا نمیتواند نتیجه درمان خود را تجسم کند، زمانی است که پزشک میتواند از ابزار طراحی لبخند دیجیتالی (DSD ) استفاده کند.

مفهوم 4 بعدی. افزودن حرکت به فرآیند طراحی لبخند. فرآیند اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند لثه های ناصاف و بدشکل را اصلاح و مشکلات دیگر دندان را برطرف مینماید. اندازه گیری دقیق اصلاح طرح لبخند با استفاده از تناسبهای مختلف و تنظیم پارامترهای طراحی صورت شامل فاصله دو مردمک و فاصله گوشههای لب،ارتفاع صورت و … از طرفی به دلیل استفاده از اسکنر های داخلی دیجیتال نتیجه نهایی بسیار دقیق خواهد بود چون این اسکنر ها نمای بیشتری از دهان را فراهم میکنند. نرم افزارها از پیش بینی هوا تا پیدا کردن برنامه ورزشی مناسب یا راهیابی در مسیرهای جدید به ما کمک میکنند.

اپیلاسیون دیجیتال سه بعدی می تواند با یکپارچه سازی صورت و پارامترهای زیبایی دندانی از پیش تعیین شده انجام شود. اکنون زمانی بود که دندانپزشکی دیجیتال از تجزیه و تحلیل دو بعدی به سه بعدی پیشرفت کرد. اگر برای شما سوال است که منظور از لبخند دیجیتال چیست، در ادامه به توضیح این موضوع می پردازیم. در لبخند جوانی دو دندان جلویی برای دندانها بلند تر هستند. سپس در ملاقات بعدی طرح اولیه با یک سری ماکت در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا لبخند جدید خود را امتحان کنید. اما به طور دقیقتر هر یک از این ایرادات توضیح داده شده است تا اگر شما نیز به طور کلی از لبخند خود رضایت ندارید و دارای یکی از این مشکلات هستید بهتر با آن آشنا شوید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طراحی لبخند دیجیتال چیست.