سیتی برق چگونه خانه خود را به خانه هوشمند تبدیل کنید؟

کارگزاری یک برنامه کاربردی طراحی شده برای منزل هوشمند به ساده نمودن عمل کمک می کند. به مهربانی آن، در عرض تعدادی ثانیه امکان تحلیل موقعیت دستگاه، به روز رسانی خودکار نسخه و یافتن پر سرعت بخش آیتم لحاظ در لیست ها وجود خواهد داشت. کارایی “خانه هوشمند” در همین آیتم مبتنی بر به کار گیری از یک ریزپردازنده کلیدی یک موفقیت غیر فرار و گریز است. بنابراین، این سیستم ها قابل اطمینان ترین محسوب می شوند و در صورت خرابی حتی یک دستگاه، تمام سیستم به طور تام به فعالیت خویش ادامه می دهد.

  • در نهایت از یک اپلیکیشن موبایلی به عنوان پل هوشمند برای دسترسی پیدا کردن به همگی لوازم خانگی متصل شده به کار گیری خواهید کرد.
  • ماشین ها بدون نیاز به راننده حرکت میکنند تنها کافیست مقصد را به آنان بگویید.
  • ترموستات هوشمند، در فصول سرد، منزل را به صورت خودکار گرم و در گرما برعکس عمل می کند و از همین طریق، رئیس دمای خانه را به دست می گیرد.
  • زمانی که صحبت از تجهیزات خانه‌ هوشمند در دربین است؛ بزرگ‌ترین تغییر می‌تواند این باشد که به چه صورت و کجا خانه‌های خودمان را می‌سازیم.
  • تفاوت با دیگر سیستم سیم‌ کشی ساختمان به روش‌های نوین مهم جور سنتی همین هست که حتی پس از انجام روند سیم‌ کشی برخلاف شیوه سنتی می‌توان طرز در اختیار گرفتن اسباب برقی و روشنایی را از طریق تولید تغییر در برنامه نرم‌افزاری دارای ربط تغییر تحول داد.

این قابل انعطاف افزار به طور مداوم دیتا هایی را که سنسورها دریافت می شوند را مجزاسازی و بررسی می نماید و به انجام اقدامات برای رفع ایراداتی از قبیل فساد تجهیزات، طریق های نگهداری ناکارآمد و … ، در راستا مشاوره و اجرای هوشمند سازی ساختمان، اینترکام هوشمند و امنیت و آنالیز به شما دوستان ارائه خدمت می نماید. از کلیدهایی به کارگیری کنید که مجهز به وایفای هستند همین کلیدها این قابلیت و امکان را به شما میدهد که مقدار وشدت نور و روشنایی محیط منزل را از شیوه اپلیکیشن های تلفن همراه و یا این که تبلت خود انجام دهید. همچنین می‌توان به این کلیدها برنامه داد و آن ها را طوری تهیه و تنظیم نمود که بصورت اتوماتیک مقدار نور را در اختیار گرفتن نمایند. سنسورهای کاربردی دیگر در ساختمان هوشمند سنسورهای دما، سنسور حرکت و سنسور آلتراسونیک هستند.

پریز هوشمند چیست و چگونه فعالیت می کنند؟

ترموستات های هوشمند، نظیر Nest از شرکت Nest Labs Inc، حیاتی Wi-Fi یکپارچه میباشند و به اعضا قابلیت می دهد تا دمای منزل را برنامه ریزی، آنالیز و کنترل از راه بدور کنند. این دستگاه ها همچنین رفتارهای صاحبان منزل را می آموزند و به طور خودکار تنظیمات را تغییر می دهند تا حداکثر راحتی و عملکرد را به جهت ساکنان آماده کنند. ترموستات های هوشمند همینطور می توانند مقدار استعمال از انرژی را گزارش دهند و به کاربران یاد آوری نمایند که فیلترها را از جمله موردها دیگر تغییر دهند. گهگاه شما ممکن است دیر به خانه برسید یا حتی تایمر مناسبی برای خاموش کردن چراغ‌ها نداشته باشید. در اینجا صرفا می‌توانید از سیستم روشنایی هوشمند به جهت واضح و خاموش کردن لامپ‌ها یا این که حتی روشن نمودن خودکار چراغ‌های بیرون از منزل به کارگیری کنید. مطمئناً این‌که شما بتوانید نور خانه خود را اهمیت تغییر ساعت روز و حیاتی وضعیت و غروب و طلوع آفتاب تغییر بدهید جذابیت متعددی دارد.
دسته‌بندی نشده
و البته منزل هوشمند چیست؟ پاسخ همین سوال به ظاهر بی آلایش بسته به این‌که از چه کسی بپرسید، گوناگون است. برخی از آن ها به شما همین امکان را می دهند تا در خانه را به وسیله تلفن هوشمند قفل کنید. برخی دیگر می توانند دسترسی موقت به اعضای خانواده یا این که دوستانتان بدهند و بعضی دیگر این قابلیت و امکان را دارا هستند که در منزل را صرفا حساس لمس انگشت باز و بسته کنید. برای آغاز یک تجارت چیره می بایست از شرکای تجاری کار کشته و آیتم اعتماد امداد گرفت.

امنیت هوشمند

با هوشمندسازی و کنترل انرژی به یاری ابزارهایی همانند سنسور، ترموستات و … می توان از آلوده شدن محیط خودداری کرد. منظور از خانه هوشمند ، منزل ای میباشد که همه وسایل و اسباب و اثاث به کار رفته در آن بوسیله یک سیستم مرکزی، هماهنگ و یکپارچه شده اند و کلیدی استعمال از برنامه های از پیش گزینش شده، از راه و روش بدور قابل سیستم صوتی هوشمند در اختیار گرفتن هستند. دستگاه‌های هوشمند خانگی به شما احساس راحتی میدهند البته می‌توانند کارهای جدی‌تری را نیز انجام دهند، مثل ایفای نقش به‌عنوان سیستم امنیتی منزل در هنگامی که خارج از شهر هستید. به عبارت دیگر، آنان دیگر صرفا به جهت سرگرمی نیستند بلکه بعضا از نیازهای اهمیت شما را هم برآورده می کنند.

© تمامی حقوق و دستمزد به جهت تیم آسمان آبی محفوظ است. کپی به هرشکل غیرمجاز و غیرقانونی است.

هوشمند سازی الکتریسیته ساختمان ، خط مش اندازی منزل هوشمند و مجری پروژه هوشمند سازی ساختمان مهم بهترین ارزش نماینده رسمی G4 در گیلان ، مهندسین آیپ مجری پروژه هوشمند… طیف وسیعی از ابزارهای خانگی و رشته آوری وجود داراست که کلیدی لمس یک سوییچ یا این که یک امر صوتی می توانند به راحتی به خانه شما دسترسی تولید کنند. همینطور ریموت های متصل به تلفن یار ، به جهت کسانی که توان تحرک مقداری دارا‌هستند می توانند از فناوری به جهت طیف گسترده ای از امور به کارگیری گردد و به توانیابی یاری زیادی نماید. پریز هوشمندی را تعیین کنید که به شما قابلیت میدهد برنامه‌ای به جهت پر‌نور یا این که خاموش نمودن دستگاه‌ها و اسباب خانگی در زمان‌های خاص تنظیم کنید. به همین معنا که وقتی که در خانه حضور ندارید، چراغ‌ها مطابق زمانبندی پر‌نور و خاموش شوند.

گرمایش و سرمایش هوشمند و سنسور دما و رطوبت (

مثلا اگر یک حیوان خانگی مانند سگ دارید و میخواهید از محل کار یا شرکت خویش از او حفظ کنید، می‌توانید یک دوربین خانگی کارگزاشتن کرده و هر زمانه که مایل بودید سری به سگ عزیزتان بزنید. به این ترتیب کلیدی به کارگیری از چنین امکانی، در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود. خانه هوشمند کلیدی سیم، در این نوع هوشمند سازی سیم کشی اختصاصا برای اتصال تجهیزات کشیده می شود. اصلاحات هم فقط توسط همین سیم ها به تجهیزات ارسال و از آن ها به کنترلر ارسال می شود. در برخی از مورد ها دیده شده میباشد که کارایی همین سیستم در سیم کشی الکتریسیته خلل ساخت نموده و منجر جدا الکتریسیته می شود.

شال مبل چیست؟ | کاربرد شال مبل در دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل

موتورهای هوشمند قابلیت گشوده و بسته شدن پرده ها را به شکل اتوماتیک انجام می‌دهند. پس از سال ها کسب تجربه و انجام پروژه های مختف و به مراد توسعه به دست آوردن و عمل خویش در سال 1396 شرکت هورتاش انرژی بابک را بنا نهادیم. شایان ذکر هست امروزه تنوع مارک و محصولات به جور میباشند که بتواند رنج وسیعی از نیازهای شما را اصلی هزینه کرد های متعدد پوشش دهد. برای شناخت اصلی سایر عارضه ها و مزیت های خانه هوشمند به بخش مقالات ما وارد شوید. هچنین اشکال سامانه های آبیاری هوشمند و تخصصی برای صنایع کشاورزی وجود دارد که وظایف کاربردی و ظریف تری به عهده داراست که در همین نوشته به تفصیل در باره آن پرداخته شده است.
ساکنین خانه هوشمند تنوع بالایی به جهت انتخاب پخش کننده ترانه دلخواه دارند. گونه های پلیرها مهم داشتن کاغذ های لمسی و پذیرا بودن مموری های مختلف و همینطور امکان اخذ فایل از روش گوشی های هوشمند در انتظار استفاده می باشد. کافیست یک ترانه روی موبایل خود اجرا فرمائید و آن را روی پلیر بندازید تا از نحوه اسپیکرهای قدرتمند و اهمیت میزان مرغوب بودن بالا پخش شود. اسمارت مایر تنوع بالایی جهت تعیین پلیرهای فن ای بهمراه اسپیکرهای حرفه ای عرضه می‌کند که سازه بر پروژه تعریف‌و‌تمجید و مشخص و معلوم می گردند. جهت در اختیار گرفتن اسپلیت ها و ترموستات های کارگزاشتن شده غیر هوشمند در واحدها می اقتدار از همین ماجول به کار گیری نمود. هر کدام از همین سطح ها هوشمند سازی اصلی اعتنا به متراژ خانه متفاوت میباشد و شما می توانید به جهت دریافت دیتاها و هزینه دارای کارشناسان ما در وب سایت تماس بگیرید. در صورتی که شما هم از علاقمندان داشتن خانه هوشمند مدرن میباشید می توانید اهمیت یک‌سری شیوه فعالیت معمولی او‌لین قدم ها را به سوی هوشمند سازی خانه خویش بردارید. منزل هوشمند مدرن اساسی دارا بودن مزایای و ویژگی های برتر به بالا بردن مرحله رفاه در خانواده ها کمک زیادی می کند. در یک منزل هوشمند مدرن هر کدام از سکنه می تواند به ترازو دلخواه و تنها به میزان ای که نیازهای روزانه خویش را برطرف کند از امکانات خانه استعمال نماید. انجام این امور نیز صرفا اصلی لمس سوییچ های تلفن همراه یا رایانه شخصی هر شخص قابل اجرا می باشد. کاربری سیستم منزل هوشمند بی‌سیم به جهت همه اشخاص در کلیه سنین راحت و آسان است.
با مدد از این ابزار، زمانی که دمای محفظه به ترازو تعیین‌شده رسید، کارکرد سیستم خنک‌کننده متوقف می‌شود. اما اهمیت پائین‌تر داخل شدن دمای هوا از اندازه تعیین‌شده نیز این سیستم دوباره به کار می‌افتد. در خانه‌های هوشمند به جهت سیستم گرمایشی محدوده دمای مجاز تعریف و تمجید می‌شود. اما سیستم گرمایشی هوشمند برای کارکرد درست نیاز به ترموستات هوشمند هم دارد. از بخش‌های متفاوت یک خانه هوشمند به موارد مختلفی می‌توان اشاره کرد که عمده آن‌ها به یاری سیستم الکتریسیته هوشمند مهیا شده میباشد که بعضا از همین تکنولوژی ها اهمیت قابل انعطاف افزار رئیس انرژی هم قابل در اختیار گرفتن است. هوشمندسازی منزل می‌تواند حتی جایگزین پرستار خانگی یا مراقبت‌های همیشگی باشد، چون می‌توانید از رویکرد بدور امنیت و راحتی آن‌ها را در خانه ذیل حیث بگیرید. این دستگاه همه فرامین ریموت را درون خویش ذخیره می کند و کافیست آن را در محلی که سیستم سرمایشی/ گرمایشی نصب شده میباشد قرار دهید تا بتواند دارای ارسال فرامین به در اختیار گرفتن آن بپردازد. بله، کمپانی خانه هوشمند آرمینا نمایندگی خانه هوشمند هیربد قانونی و انحصاری اسمارت مایر ایتالیا و حیاتی بیش از یک دهه عمل می باشد. همه محصولات شرکت پس از تست کیفیت در کمپانی اهمیت لیبل گارانتی آرمینا عرضه شده و گارانتی یک ساله بهمراه خدمات پس از فروش قریه ساله می باشند.

سناریو آرامشRelaxation Mode  و مطالعه Reading Mode در منزل هوشمند

به کمک همین سیستم می توانید لامپ ها را به صورت تصادفی خاموش و روشن نمایید و یا در ساعت ها خاص، لامپ های به خصوصی را واضح و خاموش کنید. برای این که خانه خویش را به خانه هوشمند مدرن تبدیل نمایید می توانید به دو طریق اقدام نمایید. خانه هوشمند بی سیم و منزل هوشمند باسیم طرز هایی میباشد که منزل شما را به یک منزل هوشمند تبدیل می کند. دقت فرمائید که نوع خانه هوشمند مدرن اهمیت سیم می تواند از سیم کشی برق به تیتر اتصال تجهیزات به کنترلر منزل هوشمند استعمال شود. همانطور که به جهت ساخت ارتباط سرعت بالا خیس به تجهیزاتی نظیر گوشی یا این که موبایل هوشمند نیاز داریم، برای زندگی ریلکس و بی‌دغدغه در خانه هوشمند نیز بسته به نیازهای ساکنین و میزان هزینه درنظر گرفته شده به خرید تجهیزات هوشمند نیاز است. زنگ درب‌های چهره‌ای به منزله دوربین‌های بیرون از منزل هستند که می‌توانید تجهیزات دشوار افزاری آن را بسته به دسته مدل، جایگزین سیستم گذشته کنید. تجهیزات برقی مدرن بایستی در عین عملکرد مناسب، راحتی و آسایش را در محفظه های کاری و مسکونی به ارمغان آورند. ⇐ تجهیزات برقی منزلتان را کلیدی پانل DLP یا این که تلفن همراه و یا این که تبلت در دست گرفتن نمایید. مطابق گزارش ZDNet، ضریب اعتنا دستیار صوتی گوگل، ۹۲٫۹ % است، درحالی‌که برای الکسا ۷۹٫۸ درصد است. گوگل اسیستنت همینطور شعور بهتری از دسته طبیعی کلام کردن اعضا دارد. ایده‌ی منزل هوشمند در دنیا تخیل شروع شد، در دهه‌ی ۱۹۶۰ به واقعیت پا گذاشت و روزبه‌روز با ترقی تکنولوژی جلوه‌های شگفت‌انگیزتری به خویش می‌گیرد.
با گذشت زمان، هر روز محصولات جدیدتری برای منزل های هوشمند ارائه می شوند که می اقتدار منزل را حساس آنان تجهیز کرد. هر کدام از این اسباب و اثاث از طریق اینترنت به گوشی تلفن همپا متصل می شوند. کلیدی این اکنون هنوز معلوم وجود ندارد که این محصولات چه میزان بالقوه اثر گذار میباشند و تا چه مقدار ابتکار اختراع در آنها به عمل رفته است.
تلویزیون های هوشمند به جهت دسترسی به محتوا از نحوه برنامه های کاربردی مثل ویدئو و آهنگ درخواستی به internet متصل می شوند. بعضا از تلویزیون های به نقل از تارنما خبرگذاری هوشمند با قابلیت تشخیص صدا یا حرکت نیز هستند. یک خبر ترسناک در گزینه ربات‌ها بخوانید؛ و به احتمال اسم ربات‌ها را در سال ۲۰۴۰ خواهید دید.