سالن عقد کیانشهر – دفتر عقد و ازدواج مهرماندگار

بهترین سالن عقد و محضر ازدواج را در سوربان بیابید. یک محضر عقد منحصر به فرد علاوه بر ساختن یک شب رویایی برای عروس و داماد، باعث میشود تا باب آشنایی خانواده ها در فضایی دلنشین باز شود و اولین دیدار آنها به گونه ای زیبا انجام بگیرد. که به خصوص در سالهای اخیر تعداد بسیار زیادی از عروس و دامادها و زوجهای جوان به این نوع عقد علاقه زیادی پیدا کردهاند. البته این علاقه به معرفی کردن خود به عنوان یک آریایی اصیل که در بین مردم ایران در سالهای اخیر رواج پیدا کرده، را میتوان ناشی از علتهای مهم و عمیق دیگری دانست که خود را به عنوان یک برگزاری جشن عقد آریایی در ظاهر زندگی مشترک عروس و دامادها و زوجهای جوان در اقشار مختلف و گوناگون جامعه متجلی سالن عقد پیوند میکند.

عروس و دامادهای عزیز میتوانند تمامی مراحل عقد و عروسی خود را بدون استرس و نگرانی به تشریفات پدرخوانده و خانه عقد ترمه بسپارند. خانه عقد ترمه با 3 سالن عقد بسیار لوکس و خاص در تهران، یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری مراسم عقد در یک خانه ویلایی لوکس و فضای باز است. بهتر است سه بانوی حاضر در مراسم به عنوان نمادی از سپندارمذ (الهه مادر زمین)، آناهیتا (الهه آب و نعمت) و میترا (الهه پیمان دوستی و مهر) برای سابیدن قند و بر زبان راندن پیمان، در حالی که یکی کاسه عسل در دست، یکی حلقهی داماد در دست و سومی حلقه عروس در دست دارد، در کنار عروس و داماد حضور داشته باشند و با پیمانبان (عاقد) همراهی کنند.

امروزه تب شایعی بین مردم ایران و به ویژه عروس و دامادها و در کل زوجهای جوان به نام عقد آریایی و برگزاری مراسمی به این اسم در عروسی ها و همچنین جشنهای عقد در سراسر کشور به خصوص شهر تهران به راه افتاده که توجههای بسیاری را نیز به خود جلب کرده است.

در واقع باید بررسی کرد که چگونه این مراسم که هیچ شباهتی به برگزاری مراسم عقد آریایی در ایران باستان و دوره زرتشت ندارد و صرفا میتوان گفت فقط ساختگی است و پوستهای کاذب و اشتباه از نسخه حقیقی و اصلی خود است، بین ازدواجهای امروزی و حین برگزاری آن ها شایع شده و عروس و دامادها و زوجهای جوان چرا به آن تا این حد علاقه پیدا کردهاند. عقد آریایی را میتوان شیوهای از عقد و وصلت بین زوجهای امروزی دانست که به این روش در تلاشاند تا همانگونه که در هزاران سال پیش آریاییها جوانان خود را به یکدیگر محرم میکردند عقدی را در بین خود جاری سازند که در نوع خود میتوان گفت بدون در نظر گرفتن هیچ یک از مطالبی که در ادامه مقاله ذکر میشوند زیبا و بسیار خاطرهانگیز خواهد بود.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سالن عقد هورام لطفا به بازدید از وب سایت ما.