زنان باردار با افزایش خطر ابتلا به COVID-19 مواجه هستند و نسبت به زنان غیر باردار به مراقبت های ویژه نیاز دارند

مهمتر از همه ، زنان باردار در مقایسه با زنان غیر باردار که علامت دار بودند ، 70 درصد با خطر مرگ مواجه بودند.

زنان باردار با افزایش خطر ابتلا به COVID-19 مواجه هستند و نسبت به زنان غیر باردار به مراقبت های ویژه نیاز دارند

محققان گفتند که اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از عفونت مهم است و آنها باید تعاملات را محدود کنند تا از افرادی که ممکن است در معرض آنها قرار بگیرند جلوگیری کند.

مقامات بهداشتی ایالات متحده روز دوشنبه بارداری را به لیست شرایطی که افراد مبتلا به آن هستند ، اضافه کردند کووید -19 با افزایش خطر ابتلا به بیماری شدید ، از جمله افزایش خطر مرگ.

در حالی که بیشتر زنان باردار به این عفونت مبتلا می شوند ویروس کرونا به شدت بیمار نشده اند ، احتیاط جدید مبتنی بر یک مطالعه بزرگ است که ده ها هزار زن باردار را که کووید -19 علائم.

این مطالعه نشان داد که احتمالاً نیاز به مراقبت ویژه ، اتصال به دستگاه بای پس قلب و ریه و نیاز به تهویه مکانیکی نسبت به زنان غیر باردار در همان سن که کووید -19 علائم. مهمتر از همه ، زنان باردار در مقایسه با زنان غیر باردار که علامت دار بودند ، 70 درصد با خطر مرگ مواجه بودند.

مطالعه از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، بزرگترین مطالعه تاکنون ، نتایج 409،462 زن علامت دار در سنین 15 تا 44 سال را که از نظر آزمایش مثبت بودند ، بررسی کرد. ویروس کرونا ، 23،434 نفر از آنها باردار بودند.

“ما اکنون می گوییم زنان باردار در معرض خطر بیشتری برای بیماری شدید قرار دارند. قبلاً گفته بودیم که ممکن است در معرض خطر ابتلا به بیماری شدید قرار بگیرند. ”گفت: Sascha Ellington ، دانشمند بهداشت با CDC و یکی از نویسندگان مطالعه جدید.

هنوز ، الینگتون تأکید کرد که خطر کلی عوارض و مرگ کم است.

وی گفت: “خطر مطلق این نتایج شدید ، بدون توجه به وضعیت بارداری ، در زنان 15 تا 44 سال پایین است ، اما آنچه ما می بینیم افزایش خطر مرتبط با بارداری است.”

دکتر دنیس جمیسون ، رئیس زنان و زایمان در دانشکده پزشکی دانشگاه اموری ، گفت: داده های جدید اهمیت زنان باردار را برای احتیاط بیشتر برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض ویروس ، از جمله جلوگیری از اجتماعات اجتماعی و تعاملات با مردم – حتی اعضای خودشان ، تأکید می کند. خانوارها – که ممکن است در معرض خطر قرار گرفته یا آلوده شده باشند.

جمیسون گفت: “این اطلاعات جدیدی است که به تعداد شواهد بیشتری می افزاید و اهمیت زنان باردار را برای محافظت از خود در برابر COVID تأکید می کند.” “مهم است که آنها ماسک بزنند و از افرادی که ماسک ندارند استفاده کنند.”

اما ، وی گفت ، زنان نباید از مراجعه به مراقبت های قبل از تولد صرف نظر کنند و باید واکسن های مورد نیاز خود را مانند عکس های آنفولانزا دریافت کنند ، و اشاره کرد که این مطالعه نشان می دهد زنان باردار باید به یک روش ایمن و موثر دسترسی داشته باشند کووید -19 واکسن ، در صورت موجود بودن

یک مطالعه قبلی خطر بالاتر مرگ در بارداران را پیدا نکرد کووید -19 بیماران ، اما بیماران باردار در مطالعه جدید 1.7 برابر بیشتر از بیماران غیر باردار احتمال مرگ داشتند. این میزان در زنان باردار علامت دار در مقایسه با 1.2 در هزار مورد در زنان علامت دار که باردار نبودند ، میزان مرگ و میر آنها از 1.5 در 1000 مورد بود.

حتی پس از انجام تنظیمات برای تفاوت در سن ، نژاد ، قومیت و شرایط بهداشتی زمینه ای مانند دیابت و بیماری ریوی ، زنان باردار سه برابر بیشتر از زنان غیر باردار در یک بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند و 2.9 برابر بیشتر احتمال دارد که مکانیکی دریافت کنند تهویه

این مطالعه همچنین اختلافات نژادی و قومی را برجسته کرد. تقریباً یک سوم زنان بارداری که مبتلا به COVID بودند ، اسپانیایی تبار بودند. و در حالی که زنان سیاه پوست 14 درصد زنان باردار را در این تجزیه و تحلیل نشان دادند ، 9 مورد از 34 مورد زن سیاه پوست بودند.

الینگتون بر اهمیت اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از عفونت تأکید کرد و گفت: زنان باردار باید تعاملات را محدود کنند تا از افرادی که ممکن است در معرض آنها قرار بگیرند جلوگیری کنند.

نویسندگان نوشتند: “زنان باردار باید در مورد اهمیت مراجعه سریع به مراقبت های پزشکی در صورت بروز علائم توصیه شوند.”

یک مطالعه کوچکتر ، که روز دوشنبه نیز از CDC منتشر شد ، گزارش داد که زنانی که آزمایش مثبت داشتند ویروس کرونا در معرض خطر بیشتری برای زایمان زودرس نوزادان خود بودند ، در حالی که 12.9 درصد از تولدهای زنده در میان یک نمونه از 3912 زن متولد زودرس بودند ، در مقایسه با 10.2 درصد در جمعیت عمومی. نمونه از نظر ملی نمایندگی نداشت ، اما یافته ها گزارش های قبلی را گوشزد می کند که در مورد خطر بالاتر برای زایمان های زودرس هشدار می دهند.

در میان 610 نوزاد تازه متولد شده که از نظر آزمایش مورد آزمایش قرار گرفتند ویروس کرونا ، 2.6 درصد مثبت بود ، با بیشترین عفونت در نوزادانی که مادرانشان در طی یک هفته از زایمان دچار عفونت شده بودند.

رونی کارین رابین c.2020 شرکت نیویورک تایمز