ردیاب آهنربایی مدل 205 – ایران جی پی اس

در صورتی که ردیاب خودرو آهنربایی به دلیل وجود باتری داخلی بدون نیاز به برق باتری ماشین کار می کند و تا مدت زمان تعیین شده شارژ را نگه می دارد. نصب آسان و ضد آب بودن از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد ردیاب آهنربایی محسوب می شود که به راحتی میتوانید ظرف مدت چند ثانیه ردیاب مگنت دار را به زیر خودرو بچسبانید و عملاً مراحل ردیابی را شروع کنید. هماهنگی کامل دارد. پس از قرار دادن سیم کارت داخل ردیاب آهنربایی، کافیست وارد پنل ردیابی مخصوص یا اپلیکیشن موبایل آن شوید و اطلاعات ورود اختصاصی خود را وارد کنید.

اگر تصمیم گرفته اید که ردیاب خودرو خریداری کنید و هنوز نمیدانید که کدام ردیاب ما مناسب شما است، به مقاله “معرفی 8 مدل ردیاب خودرو” مراجعه کنید. شما میتوانید از ردیاب آهنربایی مدل G907 برای ردیابی انواع خودرو ، کامیون و کامیونت ، تریلی کشنده و یخچال ، کانتینر و کالا ، کیف و چمدان و ساک ، موتور سنگین و موتورسیکلت های برقی ، گاوصندوق ، کندوی زنبورعسل و … در این شرایط، ردیاب آهنربایی که باتری قدرتمندی دارد، میتواند کمک بسیار زیادی به مکان یابی خودرو کنند.

به این دلیل که سارقین حرفه ای، ردیابی که داخل خودرو سیم کشی شده را پیدا میکنند و آن را قطع می کنند. باتری داخلی قوی ، ردیابی آنلاین و آفلاین ماشین، شنود داخل ماشین و امکانات استفاده آسان از جمله امکانات جی پی اس ویگو میباشد. ردیاب شارژی سیار مدل G903 از ابعاد کوچکتری نسبت به سایر رقبای مگنتی موجود در بازار برخوردار است که موجب استفاده راحت تر مصرف کننده در جهت مخفی نمودن هرچه راحت تر ردیاب شده است همچنین این محصول ضدآب و ضد گردوغبار است و در برف و باران یا گرمای شدید بخوبی کار می کند می توانید آن را به جاهایی مانند زیر ماشین, زیر صندلی, زیر سپر عقب و جلو ماشین, بهترین ردیاب آهنربایی خودرو داخل گلگیرهای جلو و عقب و …

همانطور که پیشتر هم ارائه شد این محصول در دسته انواع ردیاب آهنربایی باقابلیت نصب سریع و بدون نیاز به سیمکشی قرار دارد و همچنین با داشتن ابعادی بسیار کوچک، وزن اندک و طراحی خاص بهسادگی قابلشناسایی و تشخیص نیست. همانطور که گفته شد، یکی از دلایلی که این محصول توانسته خریداران خاص خود را داشته باشد،باتری قدرتمند آن است! همچنین این ردیاب های استاندارد قابلیت ردیابی خودرو به محض روشن شدن را دارا هستند. همچنین می توانید به صورت رایگان، با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما را در انتخاب ردیاب، راهنمایی کنند. همچنین به دلیل نداشتن هیچگونه صدا و چراغ، در زیر خودرو کاملا مخفی میماند.