را از هر فاصله اي رديابي نماييد

دارای استاندارد IP-67 ، که امکان کار کردن دستگاه در شرایط بد جوی را فراهم می کند. نزدیک خودرو زن و مرد رفتیم و به صحبت کردن با آن ها پرداختیم که ناگهان دو نفر مسلح به ما نزدیک شدند. بازم اگه سوالی داشتید می توانید با ما تماس بگیرید. میزان شارژ مصرفی آن ها نیز به تعداد پیامک یا تماس هایی که جهت شنیدن صداها اطراف استفاده می شود، بستگی دارد.

داخل اين مدل ردياب آهنربایی نيز سنسور ضربه و سنسور تشخيص حركت وجود دارد كه ميتواند به شما هنگام هرگونه جابجا شدن، يا وارد شدن ضربه به وسيله مورد نظر، از طريق پیامک SMS به کاربر هشدار ارسال نمايد. ردیاب های آهنربایی دارای دو حالت آنلاین و حالت آماده به کار می باشند به این صورت که در حالت آنلاین هر لحظه مکان ردیاب مشخص است و حتی بعدا نیز می توان گزارش هفته گذشته را نیر مشاهده کرد ولی در حالت آماده به کار فقط به صورت موردی می توان از موقعیت دستگاه در صورت نیاز اطلاع پیدا کرد.

داستانی که تا حدودی وحشت انگیز و ترسناک بود ولی در انتها به لطف نصب ردیاب درون آن خودرو ختم بخیر شد. خودمان را جای آن ها تصور کرده و توقف کردم تا به آن ها کم کنم ولی… پرسیدم : “خوب بعد چه شد.” اینگونه ادامه داد: “توقف کردم و به همراه همسرم از ماشین پیاده شدیم. ردیاب های آهنربایی دارای شارژر هستند و بعد از اتمام مدت شارژ باتری ها، باید برای چند ساعت به شارژر وصل شوند. نمیدانستم چه باید بکنم افراد مسلح جیب های مرا گشته و تلفن همراهم را گرفتند. تاریخچه مسیر های پیموده توسط وب و APP قابل مشاهده است.

شامگاه دوشنبه 10 دی ماه بود که مطلع شدیم یک خودروی شاسی بلند در نزدیکی یکی از شهرهای مرزی توسط سارقین مسلح به سرقت رفته است. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم ” نصب ردیاب خودرو چگونه کام سارقین مسلح را تلخ کرد “. محمدرضا(نام اصلی مالک خودرو به خواست ایشان درج نشده است.) مالک خودروی شاسی بلند چینی است که به تازگی و با کمک مامورین ناجا از چنگال سارقین خارج شده است. آن زن و مرد سوار خودرو شدند و از محل فاصله گرفتند و نکته بدتر این بود که خودروشان پلاکی هم نداشت که شماره آن را حفظ کنم.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ردیاب خودرو آهنربای لطفا به بازدید از وب سایت ما.