دوربین مدار بسته لیست قیمت انواع دوربین مداربسته

همین دستور سبب ساز شد که دوربین های ذیل نتورک در پردازش اطلاعات شتاب بیشتری داشته باشند و حساس مجهز کردن همین دوربین ها به سنسورهای پیشرفته بتوان بهترین عملکرد را از یک سایت خبری پیشرفته اخذ نمود. دوربین های تحت نتورک به وصیله کابل Lan به دستگاه ضبط تصاویر NVR متصل می شود. این برق رسانی به همین دوربین ها از شیوه مبدل PoE از بستر کابل نتورک انجام می شود و نیازی به سیم کشی الکتریسیته نخواهد بود که این امر سبب به کاهش هزینه های جانبی شما خواهد شد. PTZ در واقع مخفف Pan (چرخش)، Tilt (دوران)، Zoom (بزرگنمایی) می باشد. دوربین PTZ یا این که به عبارتی Speed Dome حساس قابلیت و امکان چرخش 360 درجه ای، بازه زمانی 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد.

استاندارد ONVIF آنویف در چک تصویری

الف- در گوشه و کنار نور گزینه نیاز برای دید دوربین تامین کنید و پروژکتور کارگزاری کنید. متریال برد دوربین، سنسور تصویر، پردازنده دوربین، کیس دوربین، فیلتر ICR دوربین، کابل دوربین، میزان گارانتی دوربین و… تمام این موردها قابل باز‌نگری هستند. پس فقط مگاپیکسل دوربین را در لحاظ نگیرید و در حین خرید بایستی اطلاعات کاملی از همین موارد نیز داشته باشید. برای سیم کشی سیستم هایدوربین تحت شبکهIPاز کابل ۶CAT– CAT-5 استفاده می شود.

  • دوربین های مدار بسته scs از دیگر دوربین هایی هستند که به صورت هوشمند عمل می کنند و امکان اتصال از نحوه وایفای فارغ از اینترنت و همینطور اتصال دارای سیم به مودم را مهیا می کنند.
  • در سرانجام در رخ بروز هر نوع مشکلی سریعا اطلاع پیدا میکنند و نیروهای پشتیبانی خود را به موقعیت می فرستند.
  • برای تهرانی‌های عزیز قابلیت خرید حضوری در تهران نیز آماده می‌باشد و در صورتی که تمایل دارید که از نزدیک محصولات را مشاهده کنید و آنگاه خرید کردن کنید، خرید حضوری مناسب شماست.

برای بهبود کیفیت فیلمبرداری دوربین های آنالوگ، ورژن های متمایز از روی همین دوربین ساخته شد که میزان مرغوب بودن دوربین های آنالوگ را تا حد دوربین های تحت شبکه بالا می آورد. میزان مرغوب بودن تصاویر دوربین HD دوچندان بالاتر از دوربین های آنالوگ سابق بود به این علت قابلیت کارگزاشتن برخی سنسورهای هوشمند بر روی آن ممکن گردید. مدتی آن گاه از ایجاد دوربین HD شرکت های متمایز توانستند دوربین های مداربسته آنالوگ اساسی فناوری Full HD که میزان مرغوب بودن آن به مراتب عمده از دوربین های HD بود بسازند. شما می‌توانید تمام تجهیزات را به‌صورت انقطاع خریداری کنید، ولی خرید پک مهیا و تام دوربین مداربسته که شامل تمام تجهیزات آیتم نیاز می‌باشد، ارزان خیس و آسان خیس است. سیستم حفاظتی و چک چهره یی شما دست‌کم بایستی شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا زیر نتورک IP، یک دستگاه dvr یا این که nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد. دوربین مداربسته زیر کانال نسبت به دوربین های آنالوگ موجود در بازار از حساس قابلیت های قابل انعطاف افزاری بیشتری می باشد ، همینطور همین دوربین ها تصاویر را اصلی زرولوشن بیشتری ارائه می دهند .

قابیلت اتصال دوربین مداربسته بر روی تلویزیون منزل

دوربین های مداربسته اسپید دام یا این که گردان مثل دوربین های دام امکان چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص را دارا هستند . دارای ترین ویژگی و امکان دوربین مداربسته اسپید دام قابلیت پریست میباشد . اصلی استفاده از این قابلیت می اقتدار به رخ برنامه ریزی شده و روزگار بندی شده از مکان های گوناگون تصویر برداری و تصویب کرد . دوربین های مداربسته خورشیدی نسل جدیدی از دوربین های مداربسته هستند که مهم نصب زیاد سادگی میباشند . کاربرد دوربین مداربسته شمسی به جهت مکان هایی است که دسترسی به الکتریسیته و یا این که امکان سیم کشی در آن ها وجود ندارد . حداکثر کیفیت آنالوگ ها 960H است البته AHD در بدترین حالت کار کشته هست حیاتی کیفیت 720P تصویربرداری نماید؛ این میزان حداقل یک سوم اکثر از بهترین دوربین آنالوگ می باشد.

تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته

اگر تحقیقات خویش را به‌خوبی انجام دهید، می­‌توانید دوربینی در محدوده ارزش مورد‌نظر و کلیدی قابلیت‌های اهمیت مورد‌نیاز خویش پیدا کنید. همانطور که فراتر گفتیم دستگاه های DVR به جهت ضبط تصاویر دوربین های AHD و دستگاه های NVR برای ضبط تصاویر دوربین های پایین کانال IP به کار میروند که یک عدد از تفاوت های بزرگ آن ها در رعایت ارتفاع سیم کشی انهاست. می باشد کوشیده ایم تا از چیستی و ماهیت دوربین مداربسته، تاریخچه و اشکال آن، همینطور مشاوره های خرید کردن را برای شما دوستان خوب به فن تحریر درآوریم. نمایندگی برندهای اهل ایران و خارجی آیفون‌های تصویری ، جک‌های پارکینگی ، راهبندها ،‌ قفل‌های برقی و دوربین‌های مداربسته فروش بدون واسطه‌ای را برای خرید کننده ایجاد نموده است. در این مقاله قصد داریم شما را حیاتی کلیه چیز درباره دوربین مداربسته آشنا کنیم ، اساسی ما همپا باشید . همین یعنی این‌که پس از نصب، زاویه دید دوربین ثابت هست و نمی اقتدار آن را تغییر داد.
بعضی از جور های دوربین خودرو سیم کارت خور و اصلی سیستم برهان اندروید هستند که طبیعتا بها بالاتری نیز دارند . دوربین های اتاق نوباوه ، دوربین هایی میباشند که برای نظارت و ارتباط اکثر کلیدی نوباوه یا این که سالمند شما در روزگار هایی که بیرون از منزل می باشید ، طراحی و ساخته شده اند . دوربین های بچه اساسی قابلیت مکالمه دو طرفه ، پخش لالایی یا داستان ، دید در شب ، اخذ تصاویر بر بر روی موبایل میباشند .
از طریق این مکانیزم می قدرت بدون نیاز به ارتقا بیش از حد رزولوشن، تصویر قابل قبولی در مناطق اصلی داشت. یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از اسم آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما همگانی ترین آن نویز مربوط به اندک بودن نور محیط بوده که خویش را به شکل نقطه های ریز در تصویر نشان می دهد.
از گزاره دوربین های پرطرفدار داهوا هم می قدرت به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد. ضمن این که اگر سرقت از منزل شما رخ دهد، حساس بازبینی تصاویر دوربین به راحتی می توانید مراجع رسمی را در جریان بگذارید. بعضا دوربین‌های آشکارساز حرکت مثل دوربین‌های پی تی زد می‌توانند بر روی حرکت یک چیز متمرکز شده و آن را دنبال کنند. دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا این که زوم شود، حتی می‌تواند بر بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که همین به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد. همینطور تفاوت هایی در نوع پردازش تصویر، پهنای باند مصرفی و طریق اتصال به کانال و کارگزاشتن در آن ها وجود دارد. یعنی تا 20 متر را پوشش مهربانی می دهد و عمده از آن تصاویر میزان مرغوب بودن خوبی ندارند.
اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. زندگی بدون امنیت معنی ندارد، امروزه صیانت از حریم منازل مسکونی اهمیت ترین فرمان مراقبت امنیت و آرامش ساکنان و اهالی یک مجتمع می باشد. شما به جهت داشتن یک زندگی اهمیت وقار نمی توانید از محفظه پیرامون خویش بی خبر باشید برای نیز امر بایستی بتوانید بصورت 24 ساعته محل زندگی خویش را زیر نظر داشته باشید تا از وقوع حجمی و سرقت خودداری نمائید. بهترین رویکرد حل به جهت جواب به همین نیاز شما خرید کردن دوربین مداربسته می باشد که بتوانید دائما محل زندگی خویش را ذیل محافظت داشته باشید. امروزه اساسی افزایش آمار سرقت از منازل بخصوص منازل ویلایی کارگزاشتن دوربین مداربسته به جهت مراقبت امنیت و محاسبه بر محل زندگی توصیه کارشناسان زمینه امنیت در سرتاسر جهان می باشد.

روند رشد دوربین های مدار بسته در سال 2021 از نگاه دوربین مارکت

به عنوان نمونه درصورتیکه شما می خواهید محل کار و یا این که منزل خود را به صورت آنلاین بازدید کنید، همین دوربین توصیه مضاعف مهربانی است. در صورتی که برای خرید دوربین مداربسته به مشاوره نیاز دارید، دارای ما در پین ورک تماس بگیرید. پین ورک حساس تیمی از بهترین متخصصان حوزه دوربین مداربسته می باشد و فراهم ارائه هرگونه خدمت در گزینه نصب، خرید کردن و تعمیر دوربین‌های مداربسته به شما دوستان است. دوربین مدار بسته از طریق یک سوئیچ شبکه یا روتر و در بعضا موردها به طور مستقیم به يك سيستم NVR متصل می‌شود.
این دوربین ها را می قدرت حیاتی به کار گیری از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز آیتم استفاده قرار اعطا کرد . دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری در حوزه ی سیستم‌های چک چهره ای می باشد و به رخ آنلاین فعالیت می نماید . اما در صورتی که از پین ورک تعمیرکار خویش را انتخاب کنید، می تواند خیالتان راحت باشد که پروسه تعمیرات مهم کمترین بها انجام می شود.

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن نوع DS-2CD1023G0E-I

دوربین های کیوب یا Cube به رخ دوربین های مبنا دار و رومیزی هستند. لنزهای موتوردار یا موتورایز را می قدرت از شیوه دور، مسافت کانونی شان را تغییر‌و تحول داد و اصطلاحا زوم دار هستند. همین جور لنزها به ادله اینکه موتور در آن ها cctv camera تعبیه شده است معمولا نسبت به سایر لنزها گرانتر است. ترجیحا این مدل لنزها برای گوشه و کنار هایی که انحصار نصب دارا هستند کاربرد بیشتری دارند. دوربین های بولت قابلیت و امکان چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری نمایند .
اگر ساختمان شما درای درب پشتی هست، حتماً به جهت آنجا حتماً یک دوربین مداربسته کارگزاشتن کنید. همین فضاها کجا هستند و شیوه قرارگیری دوربین مداربسته به چه صورت می بایست باشد، در بخش پایین به‌صورت نکته به نکته بررسی خوا هیم کرد. برای همین کار در تراز اول، مبداء تغذیه یا این که آداپتور را به دوربین مداربسته متصل کنید. لازم به ذکر میباشد همین دوربین ها فاقد مکانیزم دید در شب می باشند که در رخ نیاز می قدرت از LED های مادون قرمز جداگانه به جهت روشنایی دید در شب استعمال نماییم.
دوربین های PTZ مناسب نواحی بزرگ هستند و قابلیت چرخش به بالا ، ذیل و چپ و راست دارا هستند . به طور کلی، همین بدان مفهوم می باشد که سیستم های مدرن دوربین مداربسته دیجیتال به جهت نصب و نگهداری نیاز به فعالیت کمتری دارند، به این معنی که تأثیر کمتری روی خط حیاتی شما خواهد داشت. علاوه بر این، شما می توانید سیستم بررسی خویش را به طور موثرتری در دست گرفتن کنید، زیرا از هر مکانی می توانید تصاویر دریافتی را تماشا کنید. فیلم های دریافتی مهم الگوریتم خاصی فشرده می شوند، به همین معنا که می توانید فارغ از از دست دادن کیفیت، فیلم های بیشتری را بر بر روی دیسک های دشوار خویش ذخیره کنید. قیمت دوربین مداربسته یک عدد از عامل ها زیاد تعیین‌کننده در انتخاب یک دوربین مداربسته خانگی و یا صنعتی است. قبل از انتخاب بها دوربین مداربسته، لازم می باشد جور دوربین خویش را که می‌تواند به لحاظ صورت ظاهری و مشخصات فنی مثل رزولوشن و تکنولوژی متفاوت باشد را در او‌لین قدم تعیین کنیم. همین دسته دوربین مداربسته تصاویر را به صورت آنلاین حیاتی بهره گیری از اپیلیکیشن ویژه گوشی و یا قابل انعطاف افزارهای کامپیوتری که توسط کمپانی ها ارائه می دهد ، مهم رزولوشنی زیاد بالا ارائه می دهد . در واقع میزان مرغوب بودن تصویر نشان دهنده ی میزان مرغوب بودن دوربین مدار بسته شما می باشد و با به همین گزینه امری حتمی می باشد. ۱- اهمیت ۱۷ سال سوابق در صنعت دوربین مدار بسته و سیستم های حفاظتی، امنیتی .
پس حالا می قدرت به راحتی و بدون هزینه مازاد از انتقال تصویر دوربین مداربسته به کار گیری نمود. یکی از از بهترین مارک های دوربین مدار بسته در کشور ایران دوربین داهوا میباشد . دوربین مداربسته امنیتی به دو نوع اثبات یا فیکس و PTZ تقسیم می شوند . به جهت محاسبه بر نواحی خاص از دوربین مدار بسته اثبات به کارگیری می شود و همین دوربین ها قابلیت و امکان چرخش ندارند .
اگر مطالعه مطلب ” مشاوره خرید دوربین مداربسته لنز ثابتبرای شما موثر بود و شما از علاقمندان به همین زمینه می باشید، به جهت مطالعه بقیه مطالب به وب سایت ما مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته یک ابزار امنیتی و حفاظتی میباشد که از اموال و اشیای باارزش شما نگهداری می نماید . شما اساسی استفاده از دوربین های مداربسته می توانید در هر کجای جهان که باشید از اشخاص و یا این که شی ءها باارزش خویش حفاظت نمایید تا دست سارقان نیوفتند . شما می توانید اهمیت دوربین های مدار بسته در هرجای عالم سوله ، منزل ، فروشگاه و هر چه جایی را پایین نظر بگیرید . دوربین های مداربسته در گونه های و گونه های مختلفی ایجاد شده اند که هر کدام خصوصیت های خاصی را در بر دارا هستند و شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از اینها را در سایت دیجی ویرا گزینش و خریداری بفرمایید . در دوربین مدار بسته HDCVI دیتاها صوتی و چهره یی هر دو بر روی یک رشته کابل مشترک کواکسیال منتقل می گردند و به ادله استعمال از فرکانس ذیل و عدم فشرده سازی تصویر، میزان کاهش وضوح، نویز و پرش تصویر، بسیار زیر می باشد.

دوربین مداربسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56C2T-VFIR3

نکته ای که می بایست به آن توجه کنید اینکه این کمپانی های فروشنده دوربین ارائه دهنده گارانتی برای آن نیستندو می باید خدمات پس از فروش را اهمیت تماس اصلی شماره تلفن برند سازنده جنس خویش اخذ کنید. در صورتی که می خواهید دوربین اهمیت کیفیتی داشته باشید که در کنار ارزش مطلوب از یک مارک یگانه باشد، خرید کردن دوربین HDCVI داهوا گزینه قابل قبولی برای شما است. شرکت دی پیوند در سال ۱۹۸۶میلادی در مرزوبوم تایوان مهم نام اول داتکس سیستم آغاز به عمل کرد. همین شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات نتورک در جهان می باشد.
دوربین مداربسته داهوا دسته DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین دارای میزان مرغوب بودن ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در هم اکنون حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب اهمیت نیازهای خریدار به جهت سطح ها متعدد امنیتی و مقیاس های پروژه ایجاد می کند. داهوا به عنوان تولید کننده دوربین های مداربسته، عملکرد متعددی کرده هست تا سیستم دید در شب خود را بهبود ببخشد و درحال حاضر مهم استفاده از نورهای فرابنفش به شما این قابلیت را می دهد تا بتوانید در شب نیز به راحتی گوشه و کنار خود را کنترل کنید. در سری های دیجیتال یک سیستم در دست گرفتن و باز‌نگری رنگ هم وجود دارااست که می تواند گوشه و کنار بیرون یا محیط هایی که نور زیاد کمی دارد را نیز به طریق ای به طور کامل بنیادین و رنگی نشان دهند و به راحتی تمام دیتاها محفظه را ذخیره سازی کنید. تجهیزات این کمپانی تماما به صورت اختصاصی می باشند و همین کمپانی در خلق و خوی کردن محصولات ارزان قیمت ولی حیاتی میزان مرغوب بودن دوچندان دارای شهرت است. دوربین مداربسته داهوا در دو مدل آنالوگ و دیجیتال عرضه می شوند و هر کدام اساسی خصوصیت های منحصربه‌فرد به فردی هستند.
همیشه یکی از از التماس های اهمیت کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی رویه اندازی و تهیه و تنظیم سیستم نظارتی به جهت انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد. راه اندازی سیستم انتقال تصویر بوسیله خود شخص نیز امکان پذیر می باشد اما در رخ عدم آشنایی شخص کلیدی کارکرد این سیستم و تنظیمات شبکه ، تنظیمات آن به وسیله نصابان و مجریان سیستم نظارتی در قبال اخذ پولی از کارفرما انجام می شود. مزیت حیاتی استاندارد Onvif، آزادی فعالیت برای تعیین سخت افزار از هر تولید کننده میباشد که اهمیت این استاندارد عمل می کند. اساسی همین استاندارد، دیگر عضو به یک شیوه حل و تکنولوژی اختصاصی و منحصر به فرد به شخص وابسته نیست. طریق نشر نور IR در دوربین های مداربسته دیرین به نحوی هست که سبب ساز به ایجاد یک الگوی دایره ای صورت از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بخش اعظم در مرکز تصویر متمرکز است. همین مساله سبب می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن گوشه و کنار در برخی از مکان ها به عوارض حفاظتی مدام مقدور وجود ندارد و یا مضاعف هزینه بر هست .
از آنجا که ماهی امکان دیدن محیط اطراف خود را به رخ 360 درجا داراست و می تواند پشت خود را هم همزمان اهمیت روبری خود ببیند به آنان دوربین دیده ماهی یا Fish Eye می گویند. تصویر همین دوربین ها به صورت کروی محدب می باشد و می قدرت بر روی بخش های مختلف این تصویر کروی زوم کرد. همین دوربین ها عمده مناسب مکان هایی هستند که نیاز به دید گستره وسیع می باشد و قابلیت و امکان کارگزاشتن تعدادی دوربین حساس جهت های گوناگون وجود ندارد.
هر یک از همین برندها اساسی نقاط ضعف و نقاط قوتی میباشند که سبب سبب ساز می شود مشتریان بسته به جور کاربرد و سلیقه خویش به گزینش هر یک بپردازند. کسانی که تمایل به استفاده از دوربین های بیسیم دارند، بایستی هزینه بیشتری را برای خرید همین مدل دوربین های مدار بسته صرف نمایند. به کار گیری از دوربین مداربسته در مجتمع های ورزشی ، بخش ها توریستی ، رستوران ها و… سبب می شود تا حاضرین در آن مکان احساس امنیت داشته باشند. چون آسوده خاطر هستند که در صورت پیدایش رخداد ، پلیس می‏تواند از تصاویر دوربین مداربسته به کارگیری کند . در حمل و نقل برای پرهیز از پیدایش حوادثی در خارج از دید، از دوربین مداربسته به کار گیری میشود. شناسایی مداد پلاک خودروها از جمله دستاوردهای دوربین‏ مداربسته می باشد.