دمنوش لاغری اریانا دکتر بیز/09109483228

ترکیبات، ترکیبات و محتوای چای دکتر بیز برای کاهش وزن

چای ترش:

 

چای ترش یکی از ترکیبات این محصول است که سوخت و ساز را در بدن به شدت افزایش می دهد. مصرف چای ترش باعث دفع سریعتر کالری جذب شده از غذا می شود و چای ترش باعث افزایش میزان چربی غذا می شود. کمتر و بدن شما آن را جذب می کند. چای ترش علاوه بر جلوگیری از جذب چربی می تواند مانع جذب کربوهیدرات شود و به همین دلیل می تواند در کاهش وزن موثر باشد و همچنین چای ترش در کنترل فشار خون بسیار مفید است.

 

چای سبز:

همه ما در مورد خواص لاغری و لاغری چای سبز می دانیم. چای سبز به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی آنتی اکسیدان می تواند علاوه بر کاهش وزن در پیشگیری از انواع سرطان ها نیز موثر باشد و آنتی اکسیدان کاتچین موجود در چای سبز سوخت و ساز بدن را به میزان قابل توجهی افزایش داده و باعث ترشح هورمون نوراپی نفرین می شود. بنابراین، می تواند به کاهش وزن کمک زیادی کند. کنترل این هورمون چربی ها را سریعتر آب می کند.

 

دانه کرفس:

دانه کرفس یکی از موثرترین مواد برای کاهش کلسترول خون است. از بین رفتن دانه های کرفس برای ناراحتی های معده بسیار مفید است، برای بهبود وضعیت دستگاه گوارش و بیماری هایی مانند نفخ و مشکلات گوارشی مفید است. استفاده از دانه کرفس می تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد، همانطور که می دانید کرفس یکی از قدیمی ترین انواع چربی سوز است که همیشه مورد بررسی قرار گرفته است و استفاده از آن می تواند در افزایش متابولیسم چربی سوزی در بدن بسیار موثر باشد.

 

کرن بری:

از دیگر ترکیبات چای لاغری دکتر بیز می توان به کرن بری اشاره کرد که یک آنتی اکسیدان طبیعی است و می تواند در بهبود وضعیت دستگاه گوارش بسیار مفید باشد. اسید سیتریک می تواند از تجمع کلسترول بد خون جلوگیری کند و در کاهش وزن و چربی سوزی بسیار موثر است. آنتی اکسیدان های موجود در زغال اخته مانند چای سبز می تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد. کرن بری علاوه بر خواص کاهش وزن و لاغری می تواند فواید زیادی برای بدن داشته باشد. از چایی که از این محصول استفاده می کند استفاده کنید

این چای که برای سلامت کلیه و مثانه بسیار موثر است، خاصیت ضدعفونی کنندگی نیز دارد و با از بین بردن باکتری های مضر می تواند نقش مهمی در سلامت کلی بدن داشته باشد.

 

ریشه جعفری:

ریشه جعفری یکی از داروهای گیاهی است که می تواند خواص درمانی بی نظیری را به بدن ارائه دهد. علاوه بر تاثیر این غذا در کاهش وزن و لاغری، در صورت وجود بیماری هایی مانند سنگ کلیه، استفاده از ریشه جعفری در درمان سنگ کلیه و جعفری در درمان بیماری های کبد و کیسه صفرا و بیماری های کبد و کیسه صفرا بسیار موثر است. در حالی که در بدن وجود دارد گردش خون را بهبود می بخشد.

 

نحوه و نحوه مصرف و استفاده از چای لاغری دکتر بیز

همانطور که گفتیم، هر بسته چای دکتر بیز حاوی 120 کیسه چای است و برای تکمیل یک درمان 40 روزه باید روزی 3 عدد از این چای کیسه ای استفاده کنید. این درمان می تواند منجر به کاهش وزن قابل توجهی شود. اصل و روش مصرف چای دکتر بیز برای لاغری به این صورت است که باید روزی سه بار و نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یکی از چای کیسه ای آریانا را در یک فنجان یا لیوان آب میل کنید و به مدت 10-5 دقیقه بجوشانید و سپس آن را بخورید، از این نوع قبل از غذا استفاده کنید تا اشتهای مشخص شما کاهش یابد.

 

نکاتی در مورد استفاده از چای گیاهی لاغری دکتر بیز:

نکته مهم و مهم در استفاده از چای آریانا برای کاهش وزن، خرید این چای از فروشگاه های معتبری مانند فروشگاه سلامت دریا است. پس از دوره مصرف دمنوش لاغری آریانا، فعالیت های ورزشی و حرکات بدنی باید به طور مداوم ادامه یابد تا فرد برآمدگی نداشته باشد و به روزهای سیاهی که سپری شده برگردد.

 

نکته قابل توجه:

در صورت استفاده از رنگ های مصنوعی و اسانس، رنگ و طعم چای ثابت می ماند. ما از هیچ افزودنی مصنوعی استفاده نکرده و نخواهیم کرد. به همین دلیل تفاوت بسیار جزئی در رنگ و بو وجود دارد که نشان دهنده صداقت ما در تولید است و اینکه از هیچ گونه افزودنی شیمیایی و مصنوعی استفاده نکرده ایم. شعار و رسالت ما در تولید چای لاغری دکتر بیز این است که 100% طبیعی، گیاهی، عطر و اسانس باشد.

 

روش و مقدار مصرف:

هر بسته چای لاغری دکتر بیز حاوی 120 کیسه چای است و 40 روز ماندگاری دارد.

3 بار در روز و هر بار یک تی بگ

نیم ساعت تا یک ساعت قبل از هر وعده غذایی به عنوان اشتها آور و یک ساعت بعد از هر وعده غذایی به عنوان چربی سوز برای اثربخشی بیشتر و بهتر، یک چای کیسه ای حاوی 250 سی سی آب را در یک فنجان چای درب دار بنوشید یا داخل قوری بریزید. به آرامی به مدت 10 دقیقه بجوشانید، سپس بگذارید 3-5 دقیقه بماند.

حتما چای داغ بنوشید

 

دمنوش لاغری اریانا دکتر بیز