دستگاه های ems چیست ؟

 

دستگاه های ems چیست ؟

در دستگاه های ems پالس های الکتریکی فقط قادرند عضله‌ها اسکلتی حرفه ای را فعال کنند و هیچ تاثیری بر روی بقیه اعضا همچون قلب ندارند. کلیدی کارگزاشتن ایکس بادی  در تاسیسات صنعتی ، دشواری گیر رزینی ( تبادل یونی ) حذف شده و به میزان قابل توجهی در مصرف آب و هزینه های مواد مصرفی ، خدمت و نگهداری و اپراتوری صرفه جویی می گردد. ای ام اس خط مش مناسبی به جهت لاغری می باشد، ممکن است بتوان یک عدد دیگر از معایب دستگاه ای ام اس را هزینه تنظیم آن دانست. به طورکلی کلیدی اعتنا به این‌که ایکس بادی هم در مجموعه انواع طرز های ورزشی دسته بندی می شود، در صورتی که تمارین و عمل های ورزشی همراه مهم نظم و ممارست باشد، می اقتدار شاهد رویش و شکوفایی استعداد های ورزشی بود. همچنین در زمان انجام کار های ورزشی اهمیت همین روش شخص خیر صرفا خسته نمی شود بلکه مهم اعتنا به زمانه اندکی که صرف می شود تمایل زیادی به مشارکت دارد. درصورتیکه فکر می نمایید همینطور زمانی ندارید، انگیزه های خویش را مجدد تحلیل کنید. جهت اطلاعات بیشتراز xbody کلیک بفرمایید.

 

در همین نوشته قصد داریم تا کلیدی یکی از از روشهای نوین ورزش و لاغری که به طراوت سر و صدای زیادی به پا کرده می باشد آشنایی پیدا کنیم و بتوانیم دارای دقت به مزایا و معایب ورزش EMS در مورد به کارگیری و یا عدم به کارگیری از آن اطمینان پیدا کنید. حیاتی عضلاتی که در حین حرکت سرگرم می شوند ارتباط برقرار کنید. قلب و عضله‌ها خود را اهمیت ریتم موسیقی تنظیم کنید. این بخش در ظواهر ساده میباشد، اما زمانی لباسی پوشیدهاید که انگار باعث شده در شن اعصاب حرکت کنید و به طور همزمان یک خرس کریم بدنتان را میخاراند، این کار اصلاً ساده نیست.در حین انجام حرکات جلو بازو و پشت بازو به سختی میتوانم دستم را تا شانهام بالا بیاورم، نیروی مقاومتی بسیار شدید است. رسوب زدای اولترا سونیک اسم نوع ایی دیگر از دشواری گیرهای مورد به کارگیری در صنعت می باشد که کاربردی و اقتصادی می باشد. این فرآیند ممکن میباشد دارای توجه به هر شخص متعدد باشد ولی معمولاً دو دقیقه به گرم کردن، هفت دقیقه به تمرینات استقامتی، چهار دقیقه به تمرینات قلبی عروقی و دوباره چهار دقیقهی دیگر به تمرینات استقامتی اختصاص میباید. البته نباید فراموش کنیم که موقعیت موقعیت فیزیکی شخص و نوع رژیم غذایی اهمیت زمانه تظاهر نتیجه های دارای ربط هستند.

 

البته وقتی می توانید شاهد این نتیجه های باشید که به مواردی همچون شرایط فیزیکی و رژیم غذایی خود توجه ویژه داشته باشید. بهبود شرایط بدنم تا دو روز ادامه دارااست و رجوع درد را حساس نمیکنم. با همین درحال حاضر من خودم آزمایش طبی دادهام و (با دقت به این که در دو روز بعدی خیلی احساس گرسنگی میکردم) فکر می‌کنم که در طول این جلسه دست‌کم ۵۰۰ کالری سوزانده باشم. صبح روز آن‌گاه بدنم یه خرده گرفته است، ولی بدون این که هر یکسری دقیقه احساس درد کنم میتوانم خط مش بروم. دستگاه مشابه یک میز سخنرانی S شکل و رشته رشته هست و نمایشگری بر روی آن قرار داراست که برند از بر روی آن میزان برق هر بخش از تن من را گزینش میکند. همین نگاه تماما شرورانه است، چون بدون هیچ حرفی، برگه را لمس می‌کند و چیزی که احساس میکنم خیر یک مورمور دیگر، بلکه عمده مشابه لگدی به شکمم است. زیرا شخص آمادگی پذیرش فشار عضلانی در ورزش حیاتی EMS را ندارد، احتمال اینکه در گیر عوارضی چون «رابدومیولیز» یا این که تخریب عضلانی شود، دوچندان است، بدین ترتیب فعالیت مهم همین دستگاه بایستی ذیل لحاظ دکتر معالج انجام شود و بایستی این معایب را در نظر بگیریم. اکنون برند اصلی استعمال از سیمی که در سمت راست لگنم قرار دارااست من را به دستگاه وصل میکند.

 

کمکم حس عجیبی مشابه مورمور شدن را روی باسنم حساس می کنم که به آرامی سبب انقباض عضله می‌گردد و سپس آن را ول میکند. ایکس بادی میتواند گردش خون بر روی مرحله پوست را ارتقا دهد که همین کار به فرمدهی مجدد و نرم شدن بافتهای زیرجلدی امداد شایانی میکند. تمرینات ایکس بادی به طور معمول در جلسات ۲۰ دقیقهای انجام میشود. هنگامی دستگاه واضح میشود، همزمان همهی ماهیچههای گروهی بدنم در ارتفاع مدت زمان ۲۰ دقیقهای ورزش تحریک میشوند، به این معنی که انقباضات ماهیچهای ۱۵۰ برابر بخش اعظم از حد معمول افزایش پیدا میکند. در ایکس بادی از متد EMS (مخفف کلمه و واژه Electric Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلات) به کار گیری می شود. فارغ از خوف از جراحت : یک فایده ی پهناور تمرینات ایکس بادی این میباشد که دستگاه ای ام اس حیاتی امنیت و سهولت تمام در متصل کردن آن است. به طور خلاصه ای ام اس روشی است که در آن همین امر به جای مغز از یک دستگاه صادر می شود! در ارتفاع ترین ایکس بادی و تا ۴۸ ساعت آنگاه از تمرین متابولیسم بدن ارتقاء پیدا می نماید که میتوان همراه اصلی رژیم غذایی سالم و همینطور استفاده از دمنوش های لاغری این پروسه را ارتقاء اعطا کرد تا کمتر وزنی معقول و مستمر رخ دهد.