دانلود رایگان آموزش سئو وردپرس با زیرنویس فارسی

برای این دوره شما باید یک مقدار با تگ های HTML و کد های CSS آشنا باشید که برای این کار شما می توانید فیلم آموزش HTML و CSS را در سایت وب سیتی به صورت رایگان مشاهده بکنید . برای دانلود ویدئو های دوره پایه وردپرس باران می توانید همین حالا به لینک زیر مراجعه کنید. المنتور این امکان را به شما می دهد که در وردپرس بتوانید به راحتی صفحه بسازید و هر صفحه را با توجه به نیاز خودتان هر طوری که میخواهید طراحی کنید، المنتور این قدرت را دارد که یک وب سایت زیبا، کاربرپسند و بهینه سازی شده را در کمترین زمان به مشتری تحویل دهد. موضوعات آموزشی این پکیج WordPress در سطح اول شامل آموزش کامل راه اندازی و کار با پنل مدیریتی سایت، ساخت انواع فرم بدون کدنویسی برای دریافت اطلاعات از کاربران، ساخت انواع اسلایدرهای زیبا، مدیریت کاربران و امکانات VIP، آموزش جامع صفحه سازی و طراحی انواع برگه بدون کدنویسی می شود.

کار با افزونه های مختلف برای افزایش امکانات سایت نیز در این دوره بررسی می شوند. برای تهیه این پکیج فوق جامع می توانید عبارت “پرچمداران وردپرس” را در گوگل جستجو کنید. اگر به هر دلیلی استفاده از هر دو روش بالا برای شما ممکن نبود، می توانید از فیلم های آموزشی ما که توسط بهترین اساتید طراحی سایت تهیه و تدوین شده است استفاده کنید. بعنوان مثال ارائه پیشنهاد محصولات مشابه یا مکمل قبل از خرید و بعد از خرید – ارائه تخفیف و پیشنهادات لحظه ای برای فروش محصولات – ارسال ایمیل برای تکمیل سبدخرید رها شده توسط کاربر – ارسال پیامک تبریک تولد کاربران و ارائه پیشنهاد خرید با تخفیف ویژه – قیمت گذاری پویا و متغیر برای محصولات – امکان پرداخت بصورت اقساط – تخفیف برای مشتریان وفادار و بسیاری موارد دیگر که براحتی با نصب افزونه برای شما عملیاتی میشود و میتوانید در کمترین زمان ممکن و در بسیاری مواقع کاملا رایگان ایده های خود را در جهت افزایش فروش اجرا کتید.

چطور در کمتر از 5 دقیقه و بدون کدنویسی یک سایت حرفه ای طراحی کنیم و مدیریت آن را برای رسیدن به بازدید بالا و کسب درآمد یاد بگیریم؟ چطور در 3 گام ساده و بدون کدنویسی یک سایت راه اندازی کنیم و مدیریت آن را یاد بگیریم؟ این دوره در 3 گام ارائه می شود و از شروع کار با وردپرس تا مدیریت کامل سایت را خیلی سریع یاد می گیرید. ۳ – استفاده آسان و راحت از این سیستم : رابط کاربری وردپرس با وجود کامل و جامع بودن در عین حال بسیار ساده و کاربرپسند میباشد که همین امر باعث شده افراد تازه کار هم خیلی زود با وردپرس ارتباط فیلم آموزش امنیت وردپرس برقرارکنند و یادبگیرند. همین امر باعث میشود اگر هر مشکل یا باگ امنیتی در این سیستم یافت شود سریعا شناسایی و در آپدیت بعدی برطرف شود و یا اگر امکانات خاصی از سمت وردپرسی ها مورد تقاضا قرار گیرد برنامه نویسان در کل دنیا میتوانند به آن تقاضا پاسخ دهند و قابلیت های وردپرس را افزایش دهند. شما با شرکت در این دوره کاملا بر وردپرس مسلط می شوید. هم چنین با عضویت در صفحه عصرنخبگان از جدیدترین آیتم های آموزشی رایگان باخبر شوید.

حرفه ای شوید: بر مدیریت سایت مسلط شوید و با سفارشی سازی ظاهر و امکانات سایت حرفه ای شوید. سیستم وردپرس با زبان برنامه نویسی php ساخته شده php هم یک زبان اوپن سورس و رایگان هست که این ویژگی در وردپرس هم وجود دارد بنابراین اگر وبسایت وردپرسی شما نیاز به تغییر یا توسعه برای شخصی سازی داشته باشد هر برنامه نویسی که در زبان php تخصص داشته باشد میتواند کار شما را انجام دهد در حقیقت وردپرس برای توسعه و شخصی سازی به هیچ عنوان محدود به یک شرکت یا تیم خاص نیست و همینطور که عرض کردم تمام برنامه نویسان php در سراسر دنیا میتوانند روی وردپرس و توسعه آن کار کنند بنابراین شما برای توسعه وبسایت خود محدود به همکاری با یک شخص یا شرکت خاصی نیستید و این موضوع اهمیت بسیار زیادی دارد. برای دوستانی که بیشتر به ویدئو های آموزشی علاقه دارند یک دوره رایگان آماده کرده ایم. در این دوره از آموزش طراحی سایت شما یاد میگیرید که چگونه یک سایت وردپرسی را طراحی بکنید . اگر تازه با وردپرس آشنا شدید و میخواهید نحوه راه اندازی سایت با وردپرس را یادبگیرید احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که چه نوع وبسایت هایی میتوانم با وردپرس راه اندازی کنم.