خاموش کردن کامپیوتر ، کودکان و بندهای خود برای سرگرمی در هنگام شیوع COVID-19 مهم است

به گفته نیک وودارد ، قهرمان پرش با جهش 14 قهرمان جهان ، از زمان ابتلا به همه گیرى ، پرش با پرش به “یک جنون TikTok” تبدیل شده است.

همانطور که هر پدر و مادری که نظارت بر مدرسه خود را می داند می داند: Zoom PE به سختی کلاس Peloton سخت کوشی است. این بیشتر شبیه کودک شماست که روی زمین اتاق نشیمن دراز کشیده و با نور لپ تاپ خود ، بالابرهای نیمه قلب را انجام می دهد.

بسیاری از دانش آموزان ، به ویژه نوجوانان و نوجوانان ، بدن خود را آنطور که تصور می شود – در طی یک بیماری همه گیر یا در غیر این صورت (60 دقیقه در روز برای سنین شش تا 17 سال ، طبق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری) ، حرکت نمی دهند. گزارش مارس 2020 در لانست شواهد علمی درمورد اینکه چرا بچه های شما از کاناپه بلند نمی شوند ارائه می دهد: همانطور که کودکان در سنین بلوغ حرکت می کنند ، آنها بی تحرک تر می شوند ، این امر با خطر بیشتر افسردگی در سن 18 سالگی همراه است. تحرک بدنی برای جسمی آنها مهم است سلامت و همچنین سلامت روان.

با وجود بسیاری از ورزشهای گروهی سازمان یافته در ورزشهای ورزشی و زمینهای ورزشی ، زمینهای بازی و سالنهای ورزشی کوهنوردی در ساعات کوتاهتر بسته یا به گروههای کوچکتر محدود می شود ، یک کودک تنبل به طور فزاینده ای چه کاری انجام می دهد؟ با دقت بیشتر: مادر یا پدر کودک تنبلی که به طور فزاینده ای کار می کند چه کاری باید انجام دهد؟

بسیاری از والدین مسئولیت پذیرفتن ، یافتن روشهای غیررسمی و خلاقانه برای جلب توجه تیزهوشان و نوجوانان جدا شده خود را از صفحه نمایش خود و خارج از خانه – با دیگران ، با خیال راحت انجام می دهند. برای جابجایی جوانان خود ، در اینجا چند ایده از خانواده های سراسر کشور آورده شده است ، همه بازدیدهایی تقریباً تضمینی ، حتی با آمدن زمستان.

یک باشگاه دویدن کوچک ایجاد کنید

در سانفرانسیسکو ، زیر باران ، مه یا آسمان آبی (یا حتی نارنجی بدنام) ، گروهی از دانش آموزان کلاس ششم هفته ای دو بار در پارک گلدن گیت جمع شده اند تا دو مایل را بدوند. شعار غیررسمی آنها: “فاصله ایمن ، حداقل فاصله”. ماسک لازم است و استراحت عکس مکرر و بستنی بعد از اجرا نیز مکرر است. در اواخر ماه اوت توسط والدین محلی آغاز به کار کرد ، این باشگاه چنان مورد استقبال قرار گرفت که 6 تا 20 کودک را در هر دویدن مجذوب خود می کند ، به طوری که بعضی اوقات برای بعدازظهر سوم در هفته ، حتی جلسه 7 صبح قبل از جلسه مدرسه (که در آن در صورت تهیه دونات). اما خوراکی ها قرعه کشی نهایی نیستند.

هنری گرسیک 11 ساله گفت: “من تجربه بودن در کنار همسالانم و در واقع انجام کاری را دوست دارم.” “به جای اینکه فقط آنجا بنشینیم.”

پرش پرش پرش

یکی از در دسترس ترین ، ارزان ترین و از راه دورترین ورزش های اجتماعی ، چیزی است که حتی ممکن است تصور نکنید یک ورزش است. به گفته نیک وودارد ، قهرمان جهش قهرمان 14 بار قهرمان جهان و بنیانگذار طناب های یادگیری ، از زمان ابتلا به همه گیری ، “پرش با طناب” به “دیوانگی TikTok” تبدیل شده است ، برنامه ای که برای آموزش لذت کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. پریدن وودارد گفت: “تمام آنچه شما نیاز دارید وقت ، کمی فضای و یک طناب پرش 5 دلاری است و شما خوب می توانید بروید.”

مستقر در بولینگ گرین ، کنتاکی ، وودارد و همسرش ، کیلی (برای خودش شش بار قهرمان جهان) ، کارگاه های آموزشی کارگاه های مجازی را برای کودکان در سن 6 سالگی ، از مالزی به آلمان بر عهده داشته اند. یک کلاس 30 دقیقه ای برای یک کودک 35 دلار هزینه دارد و شامل گرم کردن ، آموزش و چالش های spiderwalk است. (در 30 ثانیه چند پرش می توانید انجام دهید؟)

کیلی وودارد گفت: “آنها بسیار سرگرم می شوند ، حتی نمی دانند که دارند ورزش می کنند.” اما یک نکته فروش در حال حاضر این است که طناب زدن – برخلاف ورزش های تیمی – کاری است که جدا از هم می توانید با هم انجام دهید.

با خانواده و یکی از دوستان خود پیاده روی کنید

جینی یوریچ ، بنیانگذار 1000 ساعت خارج از خانه ، یک حساب کاربری خانوادگی در اینستاگرام با بیش از 112،000 فالوور ، گفت: “بچه های من تمایلی به انجام هر کاری در فضای باز ندارند ، مگر اینکه با خانواده دیگری ملاقات کنیم ، پس آنها کاملاً درگیر آن هستند.” جوانان را به چالش می کشد که سالانه به طور متوسط ​​2.7 ساعت در روز در خارج از خانه بگذرانند. وی گفت: “اطمینان حاصل کنید که غذا ، یک بسته کمک های اولیه و دوستان دارید – دوستان پایه اصلی آن هستند.” (ماسک هم هست.)

یوریخ ، مادر 5 فرزند میشیگان ، فرزندان خود را در پیاده روی های روزانه بله ، اما همچنین در پیاده روی های عصرانه با چراغ فانوس ، پیاده روی های بارانی و پیاده روی های برفی می کشد. وی گفت ، او از كتاب 2017 “هیچ چیز مانند شرایط بد آب و هوایی وجود ندارد” توسط Linda McGurk ، نویسنده وبلاگ نویس سوئدی آمریکایی ، كه از مفهوم اسكاندیناوی friluftsliv یا “زندگی در فضای باز” حمایت می كند ، الهام گرفته شده است. برای یوریخ و مک گورک ، تجربه فضای باز در رشد و رفاه کودکان مهم است.

اگر ترجیح می دهید در هنگام شیوع بیماری غلاف نکنید ، با تصویب “زمان سرگرم کننده اجباری خانواده” ، دنباله رو دیو روبنشتاین ، پدر دو فرزند در لارنس ، کانزاس باشید.

روبنشتاین درباره این فعالیت هفتگی گفت: “ما آن را FFFT می نامیم.” “این معمولاً شامل پیاده روی در اطراف دریاچه در شهر است ، اما این فعالیت می تواند از هر فعالیت در فضای باز که نوجوانان معمولاً از آن متنفرند ، باشد. و اگر آنها شکایت کنند ، مجازات FFFT بیشتر است. “

یک باند دوچرخه سواری محله دوستانه تشکیل دهید

جون سولومون ، سخنگوی برنامه ورزش و جامعه موسسه آسپن ، ابتکار غیرانتفاعی برای کمک به ایجاد جوامع سالم از طریق ورزش ، گفت: “کودکان مانند هرگز دوچرخه سواری می کنند.” وی گفت ، در طول سال ، فروش دوچرخه های اوقات فراغت سالانه 203 درصد رشد کرده است.

در یکی از محله های دنور ، یکی از همسایگان یک مسیر دو مایل دوچرخه سواری خاکی را در املاک خود به روی همه بچه های این بلوک باز کرده است. ویات ایسگریگ 14 ساله و دوستانش اغلب با دوچرخه کوهستان ، اسکوتر یا موتور دوچرخه برقی از پس آن برمی آیند.

علی فریدمن ، مادر دو فرزند در محله روزلندیل در بوستون ، عاشق تماشای کودکان در سنین مختلف در خیابان خود با هم بازی است. فریدمن گفت: “هر روز حوالی ساعت 3:30 بعدازظهر ، بچه هایی كه ما هرگز نمی شناختیم قبل از COVID در خانه ما دوچرخه سواری كنند و از آنها بپرسند” می توانی بازی كنی؟ “

خدمه جوان همه ماسک می زنند – “آزادگان ، كه هر از چندگاهی از پنجره بیرون چشم می زند – و بهترین از همه:” مادران دارای یك موضوع متن هستند كه می توانند در هنگام ماسك شدن پوشك چانه ، عمل كنترل كنند. “و آنها از همه بهتر است:” آنها تا شام بیرون می مانند.

بازی خود را اختراع کنید

در نظرسنجی ماه سپتامبر که توسط موسسه آسپن و دانشگاه ایالتی یوتا در پاسخ به ویروس کرونا همه گیری ، 71 درصد از والدین گفتند “بازی های فردی” (مانند سبدهای تیراندازی به صورت انفرادی) نوعی ورزش با بالاترین سطح راحتی برای بچه هایشان است و به دنبال آن بازی های کلاسیک وانت محله مانند بسکتبال یا تنیس وجود دارد.

اما اختراع بازی خود پاداش های خاص خود را دارد. در یک روز خسته کننده دیگر در حومه مریلند ، سلیمان و پسرش 11 ساله با چیزی روبرو شدند که آن را توپ هاک می نامند. این شامل یک چوب هاکی و یک توپ تنیس و یک پیاده رو یا خیابان خالی است.

سلیمان سعی کرد توضیح دهد. “شما توپ تنیس را مانند یک کیک بال می غلتید – می تواند صاف ، آرام یا پرش باشد – و شخصی که چوب دارد سعی می کند آن را از کنار پارچ عبور دهد ، سپس به صفحه خانه می رود و جلو می رود.” نقاط و نکاتی وجود دارد و ظاهراً برای همه سنین جالب است. سولومون گفت: “تنها مسئله این است که توپ به ناچار زیر ماشین پارک شده می غلتد.”

برای یوگای برفی بسته بندی کنید

در میلواکی ، جایی که درجه حرارت روزانه بالا در زمستان اغلب زیر یخبندان قرار می گیرد ، کندرا چنگ گفت دانش آموز کلاس هفتم او همان کارهایی را که در تابستان انجام داد انجام خواهد داد ، فقط لباس های بیشتری می پوشد: کیک بال ، برچسب ترامپولین یا حتی “اسکی روی آب on land ”- که دو کودک ، یک چکش شکسته ، یک طناب و Rollerblades (یا اسکی های چند صحرایی) را فرا می خواند.

وی گفت ، اما موضوع جدید داغ در محله چنگ ، ​​یوگای برفی خواهد بود که توسط یک دوست یوگی معتبر هدایت می شود. با شروع برف ، 10 تا 20 نفر هفته ای دو بار در یک مسافت امن در یک حیاط خلوت خصوصی با پس زمینه دریاچه میشیگان جمع می شوند. چنگ گفت: “در ویسکانسین ، ما سرما را دوست داریم.” “ما عاشق شلوار برفی هستیم. ما به سختی قادر به حرکت هستیم زیرا پنج لایه در آن قرار دارد. و همه ما هیجان زده ایم که سگ رو به پایین را در فضای باز انجام می دهیم تا عرق خود را ایجاد کنیم. “

اگر همه راه های دیگر شکست خورد ، آنها را رشوه دهید

به کودک خود – یک دلار ، یک چهارم ، یک پنی – در هر دقیقه برای راه رفتن توله سگ همه گیر که به تازگی دریافت کرده اید بپردازید.

موری ایسگریگ ، والدین ویات در دنور گفت: “این آنها را از خانه و موهای من بیرون می اندازد – و آنها مقداری پول به دست می آورند.” “حتی اگر آنها جایی برای صرف آن ندارند.”

راشل لوین c.2020 شرکت نیویورک تایمز