جراحی سینه مردان برای درمان ژنیکوماستی به همراه درمان غیرجراحی – زیبا بمان

اگرچه یک مشکل طبی جدید نیست ولی ممکن است باعث درد شود، بیشتر نامتقارن یا یک طرفه است، فیزیولوژی آن پیچیده بوده و علت آن مادرزادی یا اکتسابی است. درد به عنوان یک نشانه کلی از روند بهبودی است و بروز آن بعد از عمل پیکرتراشی کاملا طبیعی است. عفونت و خون ریزی نیز از خطرات عمل پیکرتراشی و کلیه جراحی ها محسوب می شود. تصمیم برای انجام جراحی ژنیکوماستی بسیار شخصی است و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که آیا این روش شما را به اهداف مورد نظرتان میرساند یا خیر و خطرات و عوارض احتمالی عمل جراحی ژنیکوماستی از نظرتان قابل قبول است یا نه؛ زیرا این روش نیز خطرات و عوارض بالقوه مختص به خود را دارد. کبودی نیز یکی از عوارض و مضرات عمل پیکرتراشی است. عوارض بعد از عمل پیکر تراشی برای همه افراد اتفاق نمی افتد. به دنبال آن، تورم سریع پستان ها اتفاق می افتد. بیماران نقش مهمی در ایمنی و اثربخشی لیپوساکشن دارد؛ بنابراین بهخوبی برای این عمل آماده شوید و در خصوص جراحی و مراقبتهای پس از آن، آگاهی کاملی ژنیکوماستی همدان داشته باشید.

موفقیت و امنیت جراحی ژنیکوماستی تا حد زیادی به شما بستگی دارد که در طی مشاوره تان صادق باشید. افزایش وزن بیمار بعد از عمل به خود بیمار و سبک زندگی او بستگی دارد. از طرفی قیمت کلی بستگی به عواملی چون نوع بیمارستان، دستمزد پزشک، شدت کار و.. هزینه دستمزد جراحی: معمولا جراحان دستمزد های متفاوتی را برای عمل جراحی سینه مردان و سایر جراحی های زیبایی از بیماران خود دریافت می کند. یکی دیگر از مواردی که شانس ابتلا به این مشکلات را بیشتر می کند، اضافه وزن زیاد و بیش از حد است و به همین دلیل لازم است قبل از عمل تحت نظر پزشک متخصص تغذیه، وزن فرد تا حد ممکن کاهش یابد. افرادی که به دلیل مواردی نظیر هزینه کمتر، جراح نامناسب و کم تجربه را انتخاب کرده باشند هم بیش از سایرین باید مراقب این خطرات باشند. قبل از بررسی خطرات پیکرتراشی در روش های مختلف و قسمت های مختلف بدن، بهتر است ابتدا به عوارض عمومی روش های جراحی زیبایی نگاهی داشته و تک تک این موارد را توضیح دهیم. عوارض شناخته شده عمل پیکر تراشی در هر قسمت از بدن مانند شکم و پهلو، ران، باسن، سینه و بازو به طور کامل شناخته شده و راه حل های موثر برای جلوگیری و درمان این عوارض هم پبش بینی و شناسایی شده است.

عمل های زیبایی امروزه از رواج و محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. از اصلی ترین دلایل محبوبیت این عمل ها، رسیدن به ظاهر ایده آل و مد نظر در مدت زمان کوتاه و طی یک جلسه جراحی است. هماتوم باعث می شود رنگ پوست با قسمت های اطراف متفاوت شود و به شکل یک لکه قهوه ای رنگ یا کبودی دیده می شود. یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی، پیکرتراشی بدن است که برای هر ناحیه و هر قسمت از بدن از روش مناسب استفاده می شود. به دلیل انجام جراحی، برخی از مویرگ های بسیار ریز در ناحیه دچار پارگی شده و محتویات آن ها در قسمت زیرین پوست تجمع می یابد که باعث ایجاد کبودی می شود. برجستگی غیر طبیعی سینه ها در آقایان ممکن است در اثر هیپرتروفی ( پُر سازی ) بافت سینه ، بافت چربی در پستان و یا ترکیب این ها باشد ، به طور کلی اگر این برجستگی به دلیل میزان زیاد چربی باشد ، ژنیکوماستی نامیده می شود. ژنیکوماستی به دلیل عدم تعادل این دو هورمون به دلایل مختلف به وجود می آید.

بیشترین درد عمل پیکرتراشی طی دو تا سه روز اول احساس می شود که با مسکن های ساده قابل کنترل است و جای نگرانی ندارد. سوال اصلی بسیاری از متقاضیان عمل پیکرتراشی بدن این است که آیا من مستعد ابتلا به این عوارض و خطرات هستم یا خیر. بعد از عمل های زیبایی و مخصوصا پیکرتراشی، احتمال بروز خطرات و عوارض خاصی قابل انتظار است که برای همه افراد رخ نداده و در صورت رعایت دقیق دستورالعمل های بعد از عمل می توان از بروز آن خودداری کرد. افرادی دچار عوارض بعد از عمل پیکرتراشی می شوند که توصیه ها و دستورالعمل های جراح را به درستی و با دقت رعایت نکرده و یا در انجام مراقبت های بعد از پیکر تراشی کوتاهی کرده باشند. روند جراحی ممکن است باعث نفوذ باکتری ها به محل عمل شده و باعث ایجاد سایت عفونی در محل شود. معمولاً بیماران این مدت را در خانه سپری میکنند و همچنان از لباسهای فشردهسازی استفاده میکنند اما در پایان این مرحله اکثر بیماران آمادهی بازگشت به محل کار و ازسرگیری فعالیتهای عادی خود هستند. عواملی که باعث بروز ژنیکوماستی می شوند متفاوت هستند و به طور کلی برخی عوامل مادرزادی ، اکتسابی ، مصرف برخی داروها و غیره که در مقالات مرتبط به طور مفصل به شرح آن پرداخته ایم در بروز ژنیکوماستی موثرند.