بیماری های روماتیسای خود ایمنی نادر خطر مرگ را در طی بیماری همه گیر COVID-19 در سنین پایین افزایش می دهد: مطالعه

از آغاز کووید -19 همه گیری ، محققان و متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان از افراد مبتلا به بیماری های اساسی خواسته اند که نسبت به عفونت احتیاط بیشتری نشان دهند. افراد مبتلا به فشار خون بالا ، دیابت ، بیماری های ریوی ، بیماری های قلبی و حتی بیماری های کلیوی در گروه پرخطر قرار می گیرند ، به این معنی که بیشتر در معرض بیماری شدید و عوارض هستند. علاوه بر این ، نیاز به تجزیه و تحلیل چگونگی تأثیر همه گیری در مرگ و میر و رفاه افراد مبتلا به بیماری هایی مانند سرطان و HIV / AIDS وجود دارد ، زیرا این جمعیت ها به مراقبت های پزشکی بیشتر نیاز دارند.

بیماری های نادر و کووید -19 پاندمی

آنچه که تاکنون به سختی درک شده است این است که چگونه کووید -19 همه گیری افرادی که با بیماری های نادر زندگی می کنند را تحت تأثیر قرار داده است. مطالعه منتشر شده در دسامبر سال 2020 در مجله ژنتیک پزشکی اروپا اشاره می کند که به دو دلیل فوراً به اطلاعات و مطالعات بیشتری در مورد بیماران مبتلا به بیماری های نادر نیاز است. اول ، تعطیلی یا تغییر ساختار اضطراری خدمات بهداشتی عمومی هم بیماران و هم مراقبان آنها را در طی همه گیری تحت تأثیر قرار می دهد. دوم ، خطر درک شده از عفونت و خطرات مربوط به مرگ و میر ناشی از آن احتمالاً افراد متفاوتی را تحت تأثیر قرار می دهد.

درک نیازهای این جوامع و کاهش کووید -19 انتقال، کووید -19 بنابراین ، خطر مرگ و میر و علل مرگ و میر برای همه این افراد از اهداف ضروری است. مطالعه ای که اخیراً در ژورنال منتشر شده است روماتولوژی تا حدودی تأثیر می گذارد که چگونه همه گیر بر روی خطرات مرگ و میر ناشی از مرگ و میر بیماران مبتلا به بیماری های روماتولوژی نادر خودایمنی (RAIRD) در انگلیس تأثیر می گذارد. جمعیت RAIRD شامل افرادی است که با بیماری هایی مانند لوپوس ، اسکلرودرمی ، میوزیت ، سندرم اولیه شوگرن و بیماری های واسکولیت سیستم مانند بیماری بهجت زندگی می کنند.

RAIRD و افزایش خطر مرگ و میر

این مطالعه که توسط محققان دانشگاه ناتینگهام انجام شده است ، این واقعیت را متمرکز می کند که اگرچه افراد مبتلا به RAIRD کمی مرگ و میر نسبت به جمعیت عمومی افزایش دارند – و این واقعیت که این میزان مرگ و میر احتمالاً افزایش می یابد ، هر دو به دلیل کووید -19 عفونت و اختلالات همراه در خدمات بهداشتی درمانی – خطرات مرگ و میر ناشی از آنها در طی همه گیری کمی نشده است. بنابراین ، محققان از سوابق ملی سلامت جمعیت RAIRD از بیمارستان Episode Statistics for England و NHS Personal Demographics Service از سال 2003 به بعد استفاده کردند تا تغییرات خطرات مرگ آنها را قبل و در طی همه گیری تخمین بزنند.

این مطالعه شامل 168،691 نفر با تشخیص RAIRD ثبت شده است که در ابتدای همه گیری نیز زنده بودند. حدود 70.2 درصد از این جمعیت – 118379 بیمار – زن بودند و این شواهدی را اثبات می کند که زنان تمایل بیشتری به خود ایمنی دارند. محققان دریافتند که بین مارس و آوریل 2020 ، 1815 یا 1.1 درصد از افراد مبتلا به RAIRD جان خود را از دست داده اند – این میزان 1.44 برابر بیشتر از میانگین مرگ و میر این جمعیت در ماه های مشابه در پنج سال گذشته بود. میزان مرگ و میر جمعیت عمومی در مدت زمان مشابه در سال 2020 1.38 برابر بیشتر بود. اگرچه این تفاوت در میزان مرگ و میر زیاد به نظر نمی رسد ، اما قابل توجه است که خطر مرگ و میر در افراد مبتلا به RAIRD در سنین 35 سال به بالا افزایش یافته است ، در حالی که همان خطرهای مرگ و میر در میان جمعیت عمومی از سن 55 سال به بالا آغاز شده است.

بنابراین ، در واقع ، اگر مبتلا به RAIRD باشید ، خطر مرگ و میر ناشی از آن در تمام مدت وجود دارد کووید -19 همه گیری مساوی است با خطر ابتلا به یک فرد 20 ساله در جمعیت عمومی. اگر این افزایش خطر مرگ در سنین پایین به اندازه کافی نگران کننده نباشد ، محققان همچنین دریافتند که در مقایسه با مردان مبتلا به RAIRD ، زنان مبتلا به RAIRD در مقایسه با مردان مبتلا به RAIRD ، میزان مرگ و میر ناشی از همه علت را بیشتر افزایش داده اند. محققان به این نتیجه رسیدند که برای آشکار کردن تعداد افرادی که مبتلا به RAIRD هستند ، به طور مستقیم می میرند ، مطالعات بیشتری ضروری است کووید -19 و چگونگی تأثیر قومیت ، سرکوب سیستم ایمنی و استفاده از استروئیدها نیز خطرات مرگ و میر آنها را در طی بیماری همه گیر شکل می دهد. تجزیه و تحلیل این پارامترها می تواند خطرات مرتبط با آن را کمی بهتر ارزیابی کند کووید -19 عفونت و مواردی که به دلیل اختلال در خدمات بهداشتی و درمانی به وجود آمده است تا بتوان به افراد مبتلا به RAIRD مشاوره محافظتی بهتر داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مقاله ما را در مورد بیماری های خود ایمنی بخوانید.

مقالات مربوط به سلامتی در Firstpost توسط myUpchar.com ، اولین و بزرگترین منبع هند برای اطلاعات پزشکی تأیید شده ، نوشته شده است. در myUpchar ، محققان و روزنامه نگاران با پزشکان همکاری می کنند تا اطلاعاتی در مورد همه چیز در مورد سلامتی به شما ارائه دهند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>