بیمارستان کلکته در انتظار سر زدن به DGCI برای شروع آزمایش فاز 2 واکسن Sputnik V COVID-19 روسیه است

RDIF همچنین برای تهیه 100 میلیون دوز واکسن COVID-19 خود در مرحله تولید ، با آزمایشگاه دکتر ردی همکاری کرده است.

بیمارستان کلکته در انتظار سر زدن به DGCI برای شروع آزمایش فاز 2 واکسن Sputnik V COVID-19 روسیه است

واکسن Sputnik V COVID-19 روسیه نیز در مرحله پیش تأیید WHO است. تصویر: RDIF

اگر همه چیز خوب پیش برود ، آزمایشات بالینی فاز II واکسن روسی Sputnik V در کالج پزشکی دولتی و بیمارستان ساگور دوتا تا پایان ماه جاری آغاز می شود ، یک مقام ارشد بخش بهداشت روز سه شنبه گفت. وی اظهار داشت که بررسی های لازم – که شامل بازدید از بیمارستان برای بررسی زیرساخت ها و امکانات سردخانه آن – توسط یک سازمان مدیریت سایت انجام شده است ،

Snehendu Koner ، رئیس توسعه تجارت در سازمان مدیریت سایت CliniMed LifeSciences ، گفت كه گزارشی از یافته های نظرسنجی برای تأیید به اداره كنترل مواد مخدر هند (DCGI) ارسال شده است.

“ما از این سایت بازدید کرده ایم ، در مورد زیرساخت های آن و همچنین امکانات ذخیره سازی واکسن ها و نمونه های ایمنی ایمنی بررسی کرده ایم.

کنر به گفت: “ما همچنین سوابق بیمارستان را بررسی کرده ایم و متوجه شده ایم که وی تجارب انجام آزمایشات بالینی را دارد. یافته های ما کاملاً راضی کننده است و ما آن را برای تأیید به DCGI ارسال کرده ایم.” PTI وقتی تماس گرفت

به گفته وی ، هنگامی كه DCGI سیگنال سبز نشان داد ، كمیته اخلاق بیمارستان برای شروع آزمایشات بالینی Phase-II در آنجا مجوز صادر می كند.

وی گفت: “ما همچنین محقق اصلی و همچنین محقق تحقیق را برای این فرآیند شناسایی کرده ایم.”

آزمایش بالینی Sputnik V ، برنامه ریزی شده در سراسر کشور ، توسط شرکت داروسازی Dr Reddy’s Lab انجام می شود که با صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه (RDIF) همکاری کرده است.

به گفته یک مقام دپارتمان بهداشت ، RDIF 100 میلیون دوز بالقوه خود را تأمین خواهد کرد کووید -19 واکسن به آزمایشگاه دکتر ردی.

صدها داوطلب در سراسر کشور انتخاب می شوند و از این تعداد 75 نفر واکسن تجویز می کنند.

به 25 نفر دیگر دارونما داده می شود – ماده یا درمانی که بدون هیچ گونه ارزش درمانی طراحی شده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.