بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران ثانیکالا

 

بررسی: CATRICE PRISMA LIP GLAZE – 010 ENCHANTED GOLD

27 مارس 2018

می دانستم که می خواهم به محض دیدن عکسهای تبلیغاتی Catrice Prisma Lip Glaze ، آن را امتحان کنم. در فروشگاه حتی زیباتر به نظر می رسید. براق کننده لب بازگشت دارد و خوشحالم. همانطور که من یک لب مات خوب را در زمستان دوست دارم ، من همچنین دوست دارم براقهای براق در تابستان. آنها بسیار ساده و آبدار به نظر می رسند.

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران ثانیکالا 

بسته بندی

 

ثانیکالا  این بسته بندی پلاستیکی شفاف با جزئیات طلای نقره ای دارد. بسته بندی معمولی براق کننده لب. این محصول 2.8 میلی لیتر محصول است و 4.29 یورو قیمت دارد.

 

این نرم افزار اسفنجی کرکی و صاف اما باریک است که به شما امکان می دهد آن را به راحتی اعمال کنید و محصول زیادی را منتقل نمی کند.

 

 

 

فرمول

 

این فرمول معمولی براق کننده لب است که کمی چسبنده است. خیلی چسبناک نیست ، اما من همیشه دوست دارم آن را در لبه داخلی لب ها بردارم تا از چسبیدن بیش از حد لب هایم جلوگیری کنم.

 

این رنگی دارد که من آن را پایان فلزی کروم دو نفره با درخشش معمول براق می نامم. درخشش در آن به آن ظاهری فلزی می بخشد. همچنین می توانم گزارش کنم که براق بودن در آن اصلا احساس ریزش نمی کند. اگر لب به لب بزنید ، لب به لب نمی کنید ، خیلی خوب است.

 

 

 

کارایی

 

از آنجا که چسبناک است ، خیلی خوب روی لب ها می گیرد. این قدرت ماندگاری خوبی برای براق شدن لب دارد و به نظر نمی رسد که از خطوطم خونریزی چشمگیری داشته باشد. همانطور که ساییده می شود ، شما براق می مانید ، اما هنگام پوشیدن پوسته پوسته نمی شود.

 

همچنین بر روی لب احساس راحتی می کند. اگر لب های خشک دارید ، می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. این واقعا یک فرمول آرامش بخش و همچنین تغذیه کننده لب براق احساس می شود که پوشیدن آن بسیار زیبا است جدا از اینکه کمی چسبناک باشد ، اما انتظار می رود از براق کننده های لب.

 

 

 

رنگها

 

شما می توانید از بین 8 رنگ مختلف انتخاب کنید. همه اینها از نظر ظاهری متالیک تر و یا بهتر بگوییم ظاهری کرومی دوتایی دارند. پایه یک رنگ و براق متالیک براق آن متفاوت است و به نظر می رسد دو رنگ است.

 

 

روی Pinterest پین بزنید

 

010 Enchanted Gold سبک ترین سایه در محدوده است. در بسته بندی سفید به نظر می رسد. هنگامی که آن را روی پوست قرار دهید ، پایه شفاف و براق کننده کمی دارد. براق به نظر می رسد دو رنگ کروم ، زیرا طلایی و صورتی است. بسته به اینکه از چه زاویه ای به آن نگاه کنید ، می تواند براقیت صورتی یا طلایی را روی لب ها نشان دهد.

 

اگر می خواهید آن را به تنهایی بپوشید ، می تواند بسیار کم رنگ به نظر برسد. من ترجیح می دهم از آن به جای لکه ای روشن یا رژ لب استفاده کنم تا واقعاً جلای فلزی موجود در آن را به نمایش بگذارم.

 

غیرممکن است که بتوان آن جلوه کروم دو نفره را در دوربین مشاهده کرد. برای دیدن ویدیوی کوتاه که بهتر نشان می دهد به اینستاگرام من بروید.

Catrice Lip Glaze over رژ لب لب Avic Mark Epic در Rosy Outlook

 

روی پایه رنگ روشن بسیار ظریف است. این باعث درخشش براق و همچنین براقیت طلای فلزی و صورتی ظریف می شود. بهتر است با پایه های لب تیره و تضاد با رنگ روشن آن جفت شود. با استفاده از این براق کننده لب می توانید هر رنگی را به یک براقیت فلزی براق تبدیل کنید. درخشش ، در زندگی واقعی بسیار زیبا تر به نظر می رسد. دوربین فقط نمی تواند آن را به خوبی درک کند. همچنین استفاده از آن در یک شب یا مهمانی محصولی عالی است ، زیرا نور را بسیار دوست داشتنی منعکس می کند.

 

روی Pinterest پین بزنید

Catrice Lip Glaze over Avon True Color کاملا مات رژ لب در Berry Blast

اگر براق کننده لب را دوست دارید این محصول سرگرم کننده است. اگر این کار را نکنید ، احتمالاً آن را دوست نخواهید داشت. این براق کننده لب کم رنگ نیست ، زیرا دارای براق کننده کوچکی است که به آن براقیت فلزی و تلنگر کرومی دوتایی می بخشد. در نوع خود بی نظیر است و به بهترین شکل از پایه لب تیره استفاده می شود – این سایه خاص 010 Enchanted Gold است. فوق العاده راحت و کمی چسبناک است اما احساس ریزش نمی کند. همچنین روی لب ها به خوبی ماندگار می شود. اگر می خواهید چیز متفاوت و سرگرم کننده ای به مجموعه خود اضافه کنید ، ممکن است نگاهی به این مجموعه بیندازید.

Avtor Adjusting Beauty ob 18:24

اشتراک گذاری:

OZNAKE: AB ، CATRICE ، LIP GLOSS ، METALLIC ، PRISMA LIP GLAZE ، بررسی

شما همچنین می توانید مانند

 

خرید لوازم ارایشی—ok-uni

خرید لوازم آرایش—–ok uni

خرید لوازم آرایشی—-ok uni

خرید لوازم آرایشی اصل—–ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی بهداشتی—-ok uni

 

لوازم آرایشی——ok uni

 

خرید محصولات آرایشی—-ok uni

 

ارايشي———ok umi

 

 

خریدلوازم آرایشی—–ok-uni

 

محصولات آرایشی اصلی——ok-uni

 

خرید محصولات آرایشی بهداشتی—-ok uni

 

————————————————————————————

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران—-ok-uni

 

خرید لوازم آرایشی اصل عمده——-

 

خرید لوازم آرایشی ارزان   —-ok

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

لوازم آرایشی دخترانه  —ok

 

لوازم ارایشی مارک—ok

 

لیست لوازم آرایشی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران

 

فروشگاه های معروف لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران

 

خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی

 

اسم لوازم آرایشی های معروف

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی

 

لیست فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی

 

خرید لوازم آرایشی اصل—-ok

 

سایت های معتبر خرید لوازم آرایشی نی نی سایت

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

 

خرید و فروش لوازم آرایشی

 

بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران

 

سایت مو تن رو

 

سایت خانومی لوازم آرایشی

 

سایت زنونه لوازم آرایشی