انواع ردیاب حیوانات و نکاتی که قبل از خرید ردیاب باید بدانید

اپلیکیشن ردیاب هوشمند شیائومی، مسیر حرکت هر روز سگ را نشان می دهد و همچنین در صورت گم شدن سگ لوکیشن آن را درون اپلیکیشن به نمایش می کشد. استفاده از ردیاب و مکان یاب های آنلاین با قابلیت مشاهده آنلاین مشخصات حیوان در حال ردیابی، امکان محدود کردن محیط جغرافیایی با کمک فناوری Geofence و همچنین ردیابی لحظهای با کمک نرم افزار موبایلی این ردیاب ها امکان پذیر است. به همین منظور شرکت شیائومی ردیابی مخصوص سگ های خانگی تولید کرده است تا در صورت گم شدن آن را برای شما پیدا کند. بااینکه ردیاب شخصی جی آر 600 با داشتن ویژگی آهنربایی امکان استفاده بهعنوان ردیاب موتورسیکلت، خودرو و حتی حیوانات را در اختیار شما قرار میدهد، اما بهترین کاربرد آن برای افراد است.

از ویژگی چشمگیر این ردیاب هوشمند ضد آب بودن آن است، که در زمان بارانی در صورت گم شدن هم این ردیاب به خوبی عمل می کند. ردیاب حیوانات خانگی مدل GK130 چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین ردیاب حیوانات خانگی چه قابلیت هایی دارد؟ ردیاب حیوانات جزو بهترین ردیاب ها است و قابلیت تماس و ارسال پیامک دارد.

اگر نگران گم شدن حیوانات اهلی خود هستید، بهترین راهکار متصل نمودن ردیاب جی پی اس به حیوان خانگی است که تا هر موقع بخواهید موقعیت آن را بیابید.پشت این ردیاب یک عدد سیم کارت نصب می شود که حتی در مکان های بسته که دریافت امواج جی پی اس مقدور نباشد، از طریق سیستم LBS موقیعت حیوان خانگی برای شما ارسال نماید.این ردیاب توسط قلاب مخصوص خود به دور گردن حیوانات اهلی وصل شده و موقیعت لحظه ای حیوان خانگی به شما بر روی نقشه داده می شود. با نصب یک دستگاه جی پی اس کوچک و سبک از همه ی مسیرهای حرکتی آن باخبر می شوید و هشدارهای لازمه را دریافت می کنید.

با توجه به این که حیوانات خانگی ممکن است در آب برای شنا و یا بازی بروند بهتر است دستگاه ردیابی به آن ها متصل باشد که در برابر آب مقاوم باشند. یکی از دلایلی که صاحبان حیوانات خانگی عاشق ردیابهای حیوان خانگی GPS هستند، داشتن توانایی ردیابی حیوان خانگی شما در زمان واقعی و امکان دیدن موقعیت فعلی آنها بر روی نقشه از طریق برنامه موجود در تلفن یا وب سایت است. ردیاب حیوانات خانگی یک قطعه الکترونیکی و یکی از انواع ردیاب های ماهواره ای است که جهت ردیابی حیوانات اهلی و خانگی استفاده می شود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب حیوانات قیمت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.