انتخابات ایالات متحده شاهد سیاست ، بهداشت و سلامت عمومی بیش از هر زمان دیگری است

برخی تحقیقات نشان می دهد که اختلافات سیاسی در سال جاری افزایش یافته است زیرا یک بیماری همه گیر علوم را به کانون توجه انتخابات می کشاند.

در بالای لیست کارهای دکتر هیرال تیپیرننی در صورت پیروزی در انتخابات کنگره: با دیگر مقامات منتخب همکاری کنید تا مأموریت های نقاب را تشویق کنید و تقویت کنید کووید -19 آزمایش و ردیابی تماس. تیپیرننی ، پزشک اورژانس که برای منطقه 6 کنگره آریزونا نامزد می شود ، گفت که این انتخاب توسط علم پشتیبانی می شود. در مسیر مبارزات انتخاباتی ، وی از رقیب خود ، داوید شوایكرت ، نماینده داوطلب (آر-آریزاز) ، خواسته است كه تجمع هزاران نفری رئیس جمهور دونالد ترامپ برای تجمع در آریزونا و اظهار نظرهای وی در مورد كاهش سرعت را تقبیح كند. کووید -19 آزمایش کردن.

تیپیرننی به گفت: “من به داده ها اعتقاد دارم ؛ من به واقعیت ها اعتقاد دارم.” KHN. “من اعتقاد دارم كه علم ما را راهنمايي مي كند … خواه اين بحران مواد افيوني باشد يا سياست مالياتي يا اصلاحات مهاجرت. اين تصميمات را مي توان با توجه به داده ها هدايت كرد و بايد انجام داد. علم جناحي نيست.”

تیپیرننی یکی از چهار پزشک دموکرات است که به عنوان رقیب کنگره در سال 2020 نامزد شده است ، همه در مسابقاتی که از نزدیک تماشا می کنند و بیشتر به عنوان عوام فریبی شناخته می شوند. و این فقط پزشکان نیستند. گروه 3.14 Action (با توجه به مقدار pi نامگذاری شده) در تلاش است تا دانشمندان بیشتری را برای انتخاب به کار گیرد ، و در وب سایت خود نامزدی مانند مارک کلی ، مهندس و فضانورد سابق را که به دنبال کرسی سنا در آریزونا است و نانسی گوروف ، تبلیغ می کند. ، که دکترای شیمی دارد و برای کنگره در نیویورک کاندید می شود. علم با تأكيد بر ، بخش جدايي ناپذيري از سياست هاي سياست آنهاست ویروس کرونا پاندمی.

این نامزدها امیدوارند که بتوانند بخشی از یک مجمع انتخاباتی طرفدار علم در حال گسترش باشند که شامل سه پزشک دموکرات است که با چالش های انتخابات روبرو هستند. نامزدها خود را به عنوان ورقه ای به ترامپ و دیگر جمهوری خواهان معرفی می کنند که به گفته آنها مدارک علمی و توصیه های بهداشت عمومی را برای مبارزه با همه گیری رد کرده اند. اگرچه تغییرات آب و هوا در سالهای اخیر برخی از افراد با سوابق علمی را به سمت سیاست سوق داده است ویروس کرونا بحران باعث ایجاد جنبش در این چرخه انتخابات شده است.

هنوز هم ، دانشمندان علوم سیاسی و نظرسنجی ها اظهار داشتند که گرچه استفاده دموکرات ها از پیام “طرفدار علم” در مبارزات انتخاباتی خود می تواند به آنها در انتخاب کمک کند ، اما در نهایت ممکن است به افزایش دو قطبی منجر شود.

كاري فانك ، مدير تحقيقات علوم و جامعه در مركز تحقيقات Pew ، گفت: “ما گاهي اختلافات متوسطي را در احزاب سياسي مشاهده مي كنيم كه عموماً به دانشمندان مي رسد ، اما اين مقدار كمي بزرگتر شده است.”

محافظه کاران انکار می کنند که علم را نادیده می گیرند یا اهمیت آن را نادیده می گیرند. آنها می گویند ، در عوض ، دموکراتها معمولاً مواضعی را اتخاذ می کنند که با افزایش مالیات و مقررات ، نوآوری علمی را خفه می کنند و تحقیق و توسعه در زمینه دارویی را به عنوان نمونه عنوان می کنند.

داگ بدجر ، یکی از اعضای مهمان مطالعات سیاست داخلی در بنیاد میراث فرهنگی ، در یک ایمیل نوشت: “دموکراتها که خود را حزب علم می نامند کمی شبیه خود چاپلوسی ترامپین به نظر می رسد.” او فکر نمی کند جمهوریخواهان و دموکرات ها به گونه ای دیگر به علم نزدیک می شوند ، زیرا بیشتر تحقیقات به دور از حوزه سیاسی انجام شده است.

فانک گفت: “ما گاهی اوقات در مورد احزاب سیاسی به طور كلی اختلاف نظر داشته ایم ، اما كمی بزرگتر شده است.”

امسال چندین دکتر جمهوریخواه برای اولین بار برای شرکت در کنگره نامزد شده اند ، از جمله دکتر لئو والنتین در فلوریدا و دکتر رونی جکسون ، پزشک قبلی کاخ سفید ترامپ در تگزاس. دکتر راجر مارشال ، عضو فعلی مجلس ، در رقابت برای دستیابی به کرسی آزاد سنا در کانزاس ، با دکتر دموکرات دکتر باربارا بولیر روبرو است. یک کادر از پزشکان جمهوری خواه در حال حاضر در کنگره مشغول به کار هستند ، که 11 نفر در مجلس و سه نفر در سنا حضور دارند.

نماینده فیل رو (R-Tenn.) ، پزشکی که یکی از رئیسان مجمع نمایندگان پزشکان مجلس نمایندگان مجلس است ، گفت که به اشتراک گذاشتن سوابق پزشکی او را با پزشکان دموکرات و سایر متخصصان بهداشت در کنار هم قرار داده تا در زمینه سیاست های بهداشتی کار کنند.

اما کمیته های جدید اقدام سیاسی – به عنوان مثال ، پزشکان سیاست – با هدف افزایش امتیاز در سمت چپ ، کار خود را آغاز کرده اند.

در انتخابات ایالات متحده شاهد هستیم كه سلامت عمومی جامعه بیش از هر زمان دیگری سیاسی شده است

تصویری از رمان ویروس SARS-CoV2. تصویر: ارتباطات علمی Nexu / کالج ترینیتی

پزشکان سیاست در سال جاری توسط گروهی از پزشکان تشکیل شد که از آنچه آنها به عنوان یک پاسخ فدرال ناموفق به کووید -19 . دکتر دونا مورفی ، یکی از بنیانگذاران این گروه و متخصص مغز و اعصاب گفت که هدف این گروه انتخاب 50 پزشک دموکرات یا مستقل برای دفتر سیاسی تا سال 2022 است. اما در حال حاضر ، آنها روی 2020 تمرکز کرده اند.

به گفته دیوید لازر ، استاد علوم سیاسی و علوم کامپیوتر در دانشگاه شمال شرقی بوستون و یکی از رهبران کووید -19 کنسرسیوم نظرسنجی ، زمان آنها ممکن است مناسب باشد.

وی با اشاره به نظرسنجی ماه سپتامبر از کنسرسیوم که نشان داد اعتماد به پزشکان و دانشمندان بالاتر از اعتماد به سایر نهادهای آمریکایی یا نهاد سیاسی است ، گفت: “شهود من این است که سال خوبی برای شرکت در این امر به عنوان پزشک یا دانشمند است.” .

بیشتر این موارد را می توان در آن جستجو کرد کووید -19 . اما از آنجا که دانش پیرامون این بیماری تقریباً ذهن همه را درگیر خود کرده است ، به نظر می رسد که در نظرسنجی ها نگرش های مختلفی در بین رای دهندگان آمریکایی ظاهر خواهد شد.

“شکاف رو به رشد سیاسی در اطراف ویروس کرونا همچنین از نظر اعتماد به دانشمندان پزشکی دیده می شود. ”

فانک به گزارشی در ماه مه توسط مرکز تحقیقات پیو اشاره کرد که نشان می دهد اعتماد عمومی عمومی از سال 2019 به دانشمندان علوم پزشکی افزایش یافته است ، اما این افزایش به افزایش اعتماد دموکرات ها نسبت داده شده است. اعتماد جمهوری خواهان به دانشمندان از سال 2019 تا چند ماه اول همه گیری تقریباً یکسان بود. یک نظرسنجی اخیر از سوی پیو نشان داد که افراد راست سیاسی معمولاً کمتر از چپ گرایان به دانشمندان اعتماد دارند.

سخنان ترامپ پیرامون علم ممکن است در این شکاف نقش داشته باشد. در طی همه گیری ، رئیس جمهور توصیه های بهداشت عمومی متخصصان را رد کرده است ، که اثبات نشده است ویروس کرونا درمان ، و اثر ماسک را زیر سوال برد.

مایکل جرارد ، وکیل محیط زیست و استاد دانشگاه کلمبیا ، گفت: “دولت ترامپ به طور سیستماتیک هر کاری را که می توانست انجام داد تا علم را کم اهمیت ، رد یا انکار کند.” “این مورد بیشتر در مورد تغییرات آب و هوایی و در حال حاضر در کشورهای مختلف برجسته است ویروس کرونا ، اما همه چیز روی صفحه است. ” جرارد بیش از 300 موقعیتی را ردیابی کرده است که در آنها ابتکارات علمی را از سال 2016 توسط مقامات فدرال محدود یا مورد سedال قرار داده اند ، 19 مورد مربوط به کوید.

چنین ناامیدی در طی این چرخه انتخابات قابل لمس است ، سازمانهایی که به طور معمول وارد معرکه سیاسی نمی شوند.

به عنوان مثال روسای آکادمی ملی علوم و آکادمی ملی پزشکی ، بیانیه مشترکی را در 24 سپتامبر منتشر کردند و ابراز نگرانی از آنچه مداخله سیاسی در پاسخ به کووید -19 توسط رئیس جمهور

و بسیاری از نشریات علمی صحبت کرده اند. علمی آمریکایی رسماً کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات ، جو بایدن ، معاون رئیس جمهور سابق را تأیید کرد – اولین بار است که در تاریخ 175 ساله خود چنین انتخاب سیاسی می کند. مجله Nature نیز بایدن را تأیید کرده است. مجله پزشکی نیوانگلند انتقادی تند – “مرگ در خلأ رهبری” – از واکنش همه گیر دولت فدرال را منتشر کرد. سرمقاله گفت ، اگرچه این تایید رسمی هیچ نامزدی نبود ، “رهبران سیاسی فعلی ما نشان داده اند که به طور خطرناکی بی کفایت هستند.”

دومینیک استکوشنا ، استادیار علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی کلرادو گفت ، چنین انتخاب طرفهایی منجر به پدیده دیگری شده است.

وی گفت: “تابلوهای حیاط را می بینید که می گوید” علم واقعی است “و پیام های دیگر دانشمندان را به وضوح با گروهی از طیف سیاسی همسو می کند.” اما استكونيا گفت كه پيام علمي طرفداران دموكرات مي تواند منجر به شكاف هاي عميق تر در افكار عمومي شود.

وی گفت: “از دیدگاه یک دانشمند ، این اهدافی را که شما در تلاش برای رسیدن به آن هستید صدمه می زند ،” زیرا آنچه در نهایت اتفاق می افتد این است که ، به طور فزاینده ای ، جمهوری خواهان با دانشمندان به عنوان یک گروه خارج از حزب ، یک حوزه انتخابیه دموکرات ها رفتار می کنند “

جرارد گفت: “دولت ترامپ به طور سیستماتیک هر کاری را که می توانست برای کم اهمیت کردن ، رد یا انکار علم انجام داده است.”

دیگران برداشت دیگری ارائه می دهند.

نماینده لورن آندروودود (D-Ill.) ، پرستار ثبت شده ای که هنگام انتخاب در سال 2018 در یک سیستم علمی طرفدار ، منطقه خود را به دموکرات بدل کرد ، گفت: “من واقعاً این پیش فرض را رد می کنم.” او امسال برای بار دیگر انتخاب شده است. “من فقط فکر نمی کنم که این درست باشد. ممکن است مردم آمریکا از برخی یافته ها و توصیه ها ناراحت باشند ، اما این یک ارزش اساسی است که در جامعه ما تعیین شده است. “

وی گفت: “ما در هر پایه ، در هر سطح از دانش ، علم می آموزیم.” “ممکن است در نحوه گرفتن یافته های حزبی تفاوت های حزبی وجود داشته باشد ، اما من فکر می کنم اگر تصور کنیم که علم در حال دو قطبی شدن است خطرناک است.”

او همچنین فکر می کند که سابقه کار به عنوان یک متخصص بهداشت به وی در کنگره کمک می کند تا در آن طرف راه کار کند. به عنوان مثال ، وی در بهار گذشته با نماینده رو همکاری کرد تا قوانینی را در مورد محافظت از زنجیره تأمین پزشکی معرفی کند.

رو همچنین این ایده را که علم – به ویژه در مورد بیماری همه گیر و توسعه یک کشور – رد کرد کووید -19 واکسن – در حال قطب شدن بیشتر رای دهندگان است. از نظر وی ، این کمتر به علم و بیشتر به رقابت برای کاخ سفید مربوط می شود.

رو گفت: “البته سیاسی شده است ، یک سال سیاسی است.” “اگر ما انتخاباتی نداشتیم ، من فکر می کنم که انتخابات متفاوت خواهد بود.”

ویکتوریا نایت برای اخبار سلامت قیصر گزارش می دهد.

این مقاله در ابتدا توسط اخبار سلامت قیصر و در اینجا تحت عنوان دوباره منتشر می شود مجوز Creative Commons.