آنتی بادی های COVID-19 در 75 درصد از شرکت کنندگان سرو سروی از پنج زاغه نشین در کافه رژه بمبئی پیدا شد

این گزارش حاکی از آن است که اکثر شرکت کنندگان مثبت یا ناقل علامتی بوده و یا تمایلی به اشتراک اطلاعات در مورد عفونت قبلی COVID-19 ندارند.

آنتی بادی های COVID-19 در 75 درصد از شرکت کنندگان سرو سروی از پنج زاغه نشین در کافه رژه بمبئی پیدا شد

داوطلبان بهداشت شرکت کنندگان را در یک اردوگاه آزمایش غیر تهاجمی سریع COVID-19 هند-اسرائیل در یک بیمارستان دولتی در دهلی ثبت می کنند. AP

در سروی اخیر در مورد جمعیت فقیر نشین در منطقه کافه رژه بمبئی ، 605 نفر از کل 806 شرکت کننده در نظرسنجی – 75 درصد حیرت انگیز – مثبت آزمایش شدند کووید -19 آنتی بادی این تحقیق بین 5 تا 10 اکتبر انجام شده است و یکی از بالاترین نرخ ها در کشور تاکنون گزارش شده است. این مطالعه شیوع توسط بنیاد Eyebetes و همیار BJP هارشیتا نروکار سازماندهی شد.

در ارقام سرو سروی قبلی گزارش شده توسط شرکت شهرداری Brihanmumbai (BMC) ، به طور متوسط ​​حدود 54 درصد از ساکنان (در ماه اوت) و 45 درصد از ساکنان (در ماه اکتبر) مثبت مثبت بودند ( کووید -19 آنتی بادی.)

این گزارش نشان داد که کمتر از 1 درصد (هشت نفر از 806 شرکت کننده) از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند ، تشخیص داده شده اند کووید -19 در گذشته. این می تواند به این دلیل باشد که 99 درصد آنها عفونت بدون علامت داشتند یا اینکه مایل نبودند اطلاعات مربوط به کووید -19 عفونت

بیانیه بنیاد Eyebetes این احتمال را که بسیاری از افراد تمایلی به دادن اطلاعات در مورد عفونت گذشته نداشته اند یا همه آنها علامت بدون علامت داشته اند ، رد نمی کند.

“در مجموع 31 نفر به سوالی درباره اینکه آیا آنها پاسخ داده اند پاسخ ندادند ویروس کرونا این گزارش همچنین بیان می دارد که 78 درصد از جمعیت بین سنین 18 تا 40 سال ، 74 درصد از افراد بین 40 تا 60 سال و 76 درصد از افراد دارای سن بیش از 60 مورد آزمایش مثبت است کووید -19 آنتی بادی شیوع سرمی در زنان 79.3 درصد بود ، در حالی که 70.8 درصد از مردان شرکت کننده داشتند کووید -19 آنتی بادی

“بر اساس گزارشی در” نارواکار “، آینه بمبئی. “ممکن است تعداد افرادی که آنتی بادی دارند زیاد باشد اما هنوز هم همه باید اقدامات احتیاطی مانند ماسک و فاصله اجتماعی را انجام دهند.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.